wat moet je als meisje niet doen om de aandacht van een jongen te krijgen. ( maar dan ook wat is ECHT fout)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

sletterige kleding dragen....... én te zware make-up...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als iemand nou van sletterige kleding houd en het fijn vind op mooie zware oogschaduw op te hebben..? Dan vind jij hun niet leuk, maar dan lopen er nog zat mannen rond die dat wel heerlijk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde...... opeens sletterige kleding gaan dragen etc............... woord opeens vergeten, doei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke doei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van de ene kant geef ik je gelijk maar toch, ik moet zeggen, de meiden die zich vaak het sletterigs kleden en TE veel make up dragen die hebben wel vaak de meeste vriendjes... :S
ma toch een plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet in mijn beleving, zegt ook iets over die vriendjes......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@meis26: Dat zijn maar tijdelijke vriendjes... ik geloof niet dat zulke meisjes er een lang termijn vriend aan overhouden. En misschien is dat ook wel niet hun bedoeling. Dus kleding en make up zegt iets over hoe ze zijn.

Andere antwoorden (23)

Kauwen op kauwgom of roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen of hij ''ook zo'n grote fan is van Justin Bieber''...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf dronken zuipen of stoned roken met wiet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roken / zuipen.
Tuurlijk, je kan dan wel aandacht krijgen - maar dan van de verkeerden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoutste droom van veel mannen: sexy vrouw met sigaret die zwoel tegen je praat terwijl ze een beetje aangeschoten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwoel stinkende dampen in je gezicht blazen... Hoe gaat dat?
Als je de aandacht van een jongen wilt krijgen zorg dan dat je positief opvalt ten opzichte van anderen.

Wat echt een verkeerde wijze van aandachttrekken is, is als je hem 'voor de voeten' gaat lopen en hem gaat lopen irriteren..hem gaat ergeren.

Stel je maar in zijn plaats..als een jongen heel vervelend om jou heen loopt te hangen en je laat hem duidelijk merken dat je dat niet prijs stelt..en

En..hij blijft ondanks jouw zichtbare irritatie gewoon doorgaan..dan ben je hem op een gegeven ogenblik toch ook spuugzat.

Als je echter positief aandacht van hem wilt krijgen..lach dan een paar keer met je allerliefste lach naar hem en let op..hij ziet jou gegarandeerd staan.

Ik wens je alle succes, meid..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral niet luidruchtig zijn en proberen aandacht te trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkeerde signalen afgeven, bv: te veel aandacht aan de vrienden van de jongen besteden, of TE 'hard to get' spelen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sigaar roken
13 jaar geleden
Aanstellen!
Meiden die zich aanstellen en proberen alle aandacht op zich te vestigen door als een hinnikend paard zo luidruchtig lachen is fout! ECHT fout.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Je niet aanstellen
-Niet kinderachtig gedragen
-Niet sletterig kleden (dan krijg je enkel diegenen die op 1 ding op uit zijn)
-Niet te wannabe gedragen
-Stapelverliefd overkomen

En vooral je niet 'geven'. Niks is een makkelijkere prooi dan een meisje dat je zo rond je vinger draait. De kans om kwalitatieve jongens te krijgen is groter als hij tenminste nog moeite moet doen om jou te 'veroveren' dan dat het zo vanzelfsprekend is dat hij weet dat hij jou direct kan 'hebben'.
Als dit toch het geval is, laat het dan vallen. Binnen een mum van tijd zal hij van je profiteren en dumpen/kwetsen.
Weer een vinkje bij op z'n lijst.

Hij moet moeite willen doen maar natuurlijk mag je ook niet hard-to-get zijn. De kerk in het midden houden.

En kan het niet genoeg zeggen, geen players zoeken en je
niet zomaar 'uitleveren'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ezelf te snel geven. De meeste vrouwen inclusief mannen geven zich snel te vaak of zorgen ervoor dat de spanning weg is van het versieren....

Je moet een beetje hard to get spelen er moet een soort spanning zijn hij weet dat je hem tof vind want je speelt het spel mee, maar toch weet hij niet zeker of je hem graag hebt ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op het strand loopt, op een lekkere zonnige dag en jullie lopen bij zonsondergang lekker relaxed en schaarsgekleed op je slippers langs het water, dan moet je niet ineens je slipper uit trekken en hem een klap in zijn gezicht geven en boos worden omdat je nat werd door de zee.

Als je samen een ijsje eet en je bent een beetje jaloers omdat het ijsje van hem er veel lekkerder uitziet, dan moet je niet zijn ijsje uit zijn hand slaan.

Als je hem ziet lopen en je loopt achter hem aan dan moet je niet ineens vlak achter hem gaan lopen en terwijl je schreeuwt HALLOOOOOOO aan zijn haren trekken.

Als je weet in welke kamer/huis die slaapt/woont dan moet je niet met een baksteen tegen de ramen aangooien om zijn aandacht te krijgen.

Als je bij elkaar in de klas zit dan moet je niet tijdens een toets je vinger opsteken en tegen de leraar vertellen dat je die jonge zag afkijken bij een ander.

wat je ook niet moet doen is als je hem ziet fietsen, je naast hem gaat fietsen en hem van zijn fiets trapt. (dan maak je zijn fiets kapot)

dit soort dingen zal die niet waarderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whahahahaha hilarisch! Goeie punten! Thumbs up voor jou! + 6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHAH die-is-GOEDDD!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt de vraag heel leuk beantwoord, je hebt humor!
je kan jongens beter niet vragen naar hun gevoel... (zij zijn meer van de wetenschappelijke feiten...)

en ook niet je duim op iemands hoofd plaatsen en zeggen of ie links of rechts moet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon je zelf zijn, rustig en afwachtenden en lief.
Fout is niet je zelf zijn en er een toneelstukje van maken en dat doen al zo veel mensen.
De jongen kiest toch wel voor wie je echt bent, als hij kiest voor wat je met toneel laat zien wie je bent, gaat het toch later mis, nee wees je zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als iemand 'toneel' speelt - dan hoort dat toch eigenlijk toch ook gewoon bij 't karakter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helmaal juist mmm, veel mensen kunnen niet anders meer, heel droevig eigenlijk, ze zijn niet meer "echt".
Alles wat tegenwoordig "cool" is, denk ik.

PS.Ik snap niet waarom roken zo vaak word benoemd. Ik vind het eigenlijk heel chique staan bij vrouwen...noem me maar ouderwets ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je druk maken om wat een jongen van je denkt.
Blijf lekker jezelf een jongen moet toch op jou vallen voor wie je bent.
Als jij iemand ben die op een jongen afstapt om een praatje je maken of als je iemand ben die alleen heel verlegen durft te lachen dan moet jij dat doen! Diejongen moet jou toch nemen hoe jij bent en anders kom je er vroeg of laat achter, dat jullie toch niet bij elkaar passen.

Kort om: heb het naar je zin met jezelf en trek je niet veel van andere aan! Dat is de kracht die een jongen aantrekt.

Groetjes en succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf zijn en naar hem lachen. Zeker niet hem ontwijken. dat is bij mij ook nooit gelukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stinken uit alle hoeken en gaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grof taal gebruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt denk ik van de jongen zelf af. Sommige jongens houden van pittige meisjes en andere van hele lieve meisjes.
Maar té veel make up dragen is zoals ik zelf altijd hoor van mannen om me heen een echte afknapper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees niet zwaar geïrriteerd om dingen waar hij om zou lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt opvallend vaak voor:
Ze gaat dronken opstap met haar krijsende vriendinnnen en heeft een witte sjerp om met daarop geprint: IK BEN JARIG (meestal is het nog niet eens zo)
Je bent de kroeg nog niet binnen en haar vriendinnen komen al naar je toe gerend om nog maar eens te benadrukken dat zij inderdaad jarig is en daarom verwacht gekust te worden.
Daar staat ze dan; met getuitte lippen, beschonken voor eeuwig te wachten op de ware.
Op deze momenten draai ik me om en ren ik zo snel mogelijk naar een andere kroeg zonder om te kijken. Met de hoop ze zo te hebben afgeschud.