Dat je na verloop van tijd geen verliefde gevoelens meer hebt, vlinders in je buik of 'chemie' is vrij normaal. Het heftige gevoel gaat over in 'houden van'. Echter heb je normaalgesproken nog best wel eens 'een vlammetje of vuur' bij elkaar, zeker als je intiem bent.
Als je je niet meer prettig voelt bij je vriend, of de ontbrekende 'chemie' is er niet meer, moet je goed gaan nadenken. Er over praten met elkaar is ook goed.. hoe ervaart hij dit? En jij? En is de chemie terug te brengen als je samen je best doet?
Een relatietherapeut bezoeken kan ook geen kwaad, mits je hier allebei voor open staat natuurlijk.

Mocht je echt zijn uitgekeken: laat hem dan los, hoe moeilijk ook. Hij verdiend een beter leven dan samen met iemand die op hem is uitgekeken, en jij ook.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stap terug is dan vaak een stap vooruit. Neem even afstand, je zult zien dat hij waardevoller voor jou blijkt dan je aanvankelijk dacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat versta je nou eigenlijk onder het woord "chemie" ? Na een poosje gaan de verliefde gevoelens wel weg, maar er komt iets anders voor in de plaats, nl vertrouwen, waardering en geborgenheid als je elkaar beter leert kennen. Het feit dat je hem niet kan loslaten zegt toch wel dat hij veel voor je betekent en dat je om hem geeft. Verliefdheid overkomt je als een verkoudheidje, maar kan soms van korte duur zijn. Het is iets anders dan liefde, die kan levenslang zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je hem niet kan loslaten IS de chemie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
praten met elkaar over wezenlijke dingen in het leven en over wat elkaars toekomst plannen zijn, niet alleen die van hem of van jouw maar van elkaar. past dat en is er nog liefde en tijd voor elkaar dan heb je een kans. maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.