Voorbeelden van dubbelzinnige opmerkingen, die zowel romantisch als humoristisch over komen

Wil namelijk aan meisje laten zien dat ik haar meer dan leuk vind, vind dit ziezo lastig maar wil het ook op deze manier proberen.. Hebben jullie tips/voorbeelden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (9)

Hier klopt iets niet zei de cardioloog........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag wat ze leuk vindt aan zichzelf, en daar ben jij het natuurlijk mee eens. Of wat ze niet leuk vind, waarop jij roept dat dat reuze meevalt.

Of geef haar het cijfer 9,9. Ze zal vragen waarom geen 10 en dan roep je dat je een tiende aftrekt voor iets onbenulligs (kleur schoenzolen of zoiets)

Of zeg 'aan iedere vrouw mankeert wel iets, maar dat weet jij wel erg goed te verbergen'

Wees vooral jezelf, ga niet leuk DOEN maar gewoon leuk ZIJN. Je loopt het risico dat opmerkingen, zeker dubbelzinnige, verkeerd begrepen worden en daarmee sla je iedere kans in puin.

Dus gewoon doen, niet overdreven maar wel aardig natuurlijk. En zorgen dat ze in de buurt is door te trakteren op een terrasje of zoiets.

Komt helemaal goed!
13 jaar geleden
Ga naar haar toe. ( Geen meeluisteraars) Zorg dat je er fris , maar niet opgedirkt als een praalhaantje uitziet.
Vraag haar: " Wat zou jij doen, als je iemand wilt duidelijk maken dat je hem/haar meer van leuk vindt? "

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk : meer DAN leuk vindt.. Oef, zo'n foutje moet jij niet maken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je toch graag even zeggen dat je sprekend op het meisje van mijn dromen lijkt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind ik geen min-duimpje waard hoor.
rose
13 jaar geleden
Dank je...
Als je teksten gaat opzeggen die je vantevoren hebt ingestudeerd om leuk over te komen sla je de plank volledig mis,niet doen is mijn advies.
blijf lekker jezelf ,het meisje moet JOU leuk vinden en niet je ingestudeerde grapjes en opmerkingen.
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga geen dingen van een ander lopen in studeren,als je voor de vuurproef staat ,klinken ze niet origineel,of ben je ze helemaal vergeten. Wees gewoon je zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een ijsklontje op haar aflopen,laat het aan haar zien en vervolgens vallen. zo,zeg je dan,het ijs is gebroken.wedden dat het werkt!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk bedacht + dus alleen hoeft een vent me met min 10 zoiets niet te flikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh?min 10? qua brillensterkte?
Of begrijp ik het niet helemaal goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haah jee nee met min 10 onder nul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waarom dan niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de winter kan je de weightwatchers inhuren en ze allemaal op het ijs zetten XD
Ga niet moeilijk doen met grappig bedoelde teksten. wat bij meisjes heel goed werkt is aandacht en belangstelling. Vraag naar haar hobby's, familie, of ze school leuk vindt. Vertel ook wat over jezelf, maar niet teveel. Maak ook genoeg oogcontact, door oogcontact te maken geef je in lichaamstaal aan dat je geinteresseerd bent in de ander. Dus niet steeds de stoeptegels bestuderen. Verder lekker vrolijk zijn, maar niet te.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het je lukt om voor de volgende dag iets met haar af te spreken, en je hebt alle klanken van : leuk, ik verheug me erop, tot morgen, en kusje op de wang gedaan, nog even een "O ja"-moment creëren :

Zal ik je morgenochtend wakker bellen?
Of je wakker kussen?