aan welke voorwaarden moet je voldoen om als mens serieus genomen te worden? en welke kenmerken heeft iemand die men niet serieus neemt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Denk dat dat voor iedereen anders is. Ik neem op zich iedereen serieus (voor leuke dames wil ik serieus nemen LOL), want ik heb respect voor iedereen. Je tweede vraag is echter een beetje dubbel; wie van de twee bedoel je? Iemand die anderen niet serieus neemt? Of iemand die door anderen niet serieus genomen wordt? De eerste; hij/zij lacht die persoon uit, maakt hem/haar belachelijk, zij het in zijn of haar gezicht, of achter de rug. De tweede; een kenmerk kan frustratie zijn, boosheid, of juist onzekerheid, wat de niet serieus name alleen maar verder voedt...

Gewoon jezelf zijn en niet te hard je best willen doen Het spreekt voor zich dat iemand die constant liegt en bedriegt niet serieus genomen wordt

Betrouwbaar zijn weten waar je over praat. Iemand die men niet serieus neemt is iemand die zich er meestal met een grapje van af maakt, of die graag mensen voor de gek houdt. Is het dan op een dag wel belangrijk wat hij te zeggen heeft, dan gelooft niemand hem

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100