Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

aan welke voorwaarden moet je voldoen om als mens serieus genomen te worden? en welke kenmerken heeft iemand die men niet serieus neemt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Denk dat dat voor iedereen anders is. Ik neem op zich iedereen serieus (voor leuke dames wil ik serieus nemen LOL), want ik heb respect voor iedereen.

Je tweede vraag is echter een beetje dubbel; wie van de twee bedoel je? Iemand die anderen niet serieus neemt? Of iemand die door anderen niet serieus genomen wordt?

De eerste; hij/zij lacht die persoon uit, maakt hem/haar belachelijk, zij het in zijn of haar gezicht, of achter de rug.

De tweede; een kenmerk kan frustratie zijn, boosheid, of juist onzekerheid, wat de niet serieus name alleen maar verder voedt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon jezelf zijn en niet te hard je best willen doen
Het spreekt voor zich dat iemand die constant liegt en bedriegt niet serieus genomen wordt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pas als je weet dat die iemand steeds liegt en bedriegt, zolang je dat niet weet, worden leugenaars vaak juist wel heel serieus genomen, die liegen, dus doen meer hun best om geloofd te worden..... is mijn ervaring dan toch...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja daar heb je gelijk in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
phoehee, ik krijg gelijk!! hahah lekker is dat!! dank!
Betrouwbaar zijn
weten waar je over praat.

Iemand die men niet serieus neemt is iemand die zich er meestal met een grapje van af maakt, of die graag mensen voor de gek houdt. Is het dan op een dag wel belangrijk wat hij te zeggen heeft, dan gelooft niemand hem
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding