Wat is een leuk of speciaal kado voor mijn dochter die ceremoniemeester is voor ons huwelijk.

Ik bedoel geen bosje bloemen of zo.
En wil er max 50 euro aan besteden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Geef haar een fles champagne. Zodat je toasten op de geslaagde dag. Of dopen indien het haar eerste huwelijk was die zij organiseerde.

Neem haar achteraf mee uiteten.

Koop haar favo cd.

Plaats een bedankje in de krant.

Geef haar een armband met een leuke tekst. Kan bij luxatie vaak voor onder de 40E

verder nog

flesje wijn
bioscoopbon
boekenbon
irischeque
douchepakket
parfum
huidverzorgingsproducten

maar voorals nog ken jij haar het best. Koop iets waarvan jij zeker weet dat ze het leuk vind.
Ik wens je een fijne dag. Gefeliciteerd

Toegevoegd na 48 seconden:
Luxardi is lucardi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Wij hebben onze ceremoniemeesters de BBC DVD serie 'Planet Earth' gegeven. Zeer mooie opnames van elk deel van de wereld, en de schoonheid vd natuur. Uuuuren rust plezien voor de winter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets met een inscriptie zoals een mooie pen of zo. Moet wel iets zijn, dat in het dagelijkse leven goed te gebruiken is. Door de inscriptie wordt zij dan nog geregeld herinnerd aan die speciale dag, waarbij zij een belangrijke rol mocht spelen.
13 jaar geleden
een replica van jouw trouwring maar dan in zilver?
En anders een sieraad dat betrekking heeft op het huwelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allereerst gefeliciteerd met het huwelijk!

een kettinkje met een foto van jullie beide erin gegraveerd.
hoeft niet duur te zijn...it's the thought tha't counts! en voor meerdere leuke tips: www.yoursurprise.nl

een site met allemaal leuke persoonlijke cadeaus! heb daar voor vader en moederdag iets leuks weg gehaald! bij romantisch staan de kettinkjes o.a. maar er is ook een categorie voor huwelijk! In diverse prijsklasses!

succes

groeten Rinske
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of je dochter kinderen heeft?
bij de hema kan je mooie canvas doeken laten maken voor niet al teveel geld kan je ook doen met foto van de kids zo niet dan met de foto van jullie beide altijd leuk om op te hangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi armbandje of ketting die haar herinnert aan deze bijzondere dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een digitaal fotolijstje met fotoslide. Het is leuk voor haar om neer te zetten en je zet er dan leuke huwelijksfoto`s op waar ze ook op staat of mensen die voor haar belangrijk zijn. Opa en oma bijv. als die nog leven, haar gezinsleden enz. Die foto`s verwisselen automatisch zodat je niet steeds dezelfde foto hebt, waar je de hele dag tegenaan moet kijken.
amc