Wat moet je doen als 2 meiden je leuk vinden terwijl je ze beiden net ken?

1 meisje weet van de bestaan van de ander en is nu stik jaloers, ik wil ze eigenlijk beide meiden op een normale manier leren kennen om zo er achter te komen wie ik echt leuk vind.

helaas heb ik mezelf betrapt op flirten met 1 meisje in het specefiek maar die ken ik ook beter..

Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Genieten! Je bent aan geen van beiden gebonden, en er is niets mis met flirten. Wel zijn er een paar regels die ik zou volgen:

1. Lieg niet. Zeg niet tegen de één dat de ander niets betekent. Zeg niet dat je niet geïnteresseerd bent in de ander. Suggereer geen exclusiviteit als die er niet is. Je hoeft niet op te scheppen over hoe je met een ander flirt, maar als ze ernaar vraagt zijn de opties: a. eerlijk (zonder details) zeggen dat je ook wel eens met anderen flirt of b. (je bent op dit punt geen verantwoording schuldig) eerlijk zeggen dat je het er liever niet over wilt hebben.

2. Je bent nu niet gebonden, maar let op: zodra je afspraken maakt over exclusiviteit, of als je stappen zet waarvan je weet dat één van de twee exclusiviteit zal verwachten, is de ander direct off limits. Hóe off limits (geen seks, niet zoenen, niet flirten, niet eens mee praten) is een zaak voor jullie samen. Een goede stelregel als je zoiets niet expliciet bespreekt, is: als je het idee hebt dat je iets moet verbergen voor degene aan wie je je hebt gebonden, doe je blijkbaar iets verkeerd.

Overigens, wat anderen ook al opmerken: als één van die meiden nú al stikjaloers is, hoe bezitterig en jaloers denk je dan dat ze zal zijn als je echt een relatie met haar krijgt? Zal je van haar dan nog zonder problemen normaal met andere meiden om mogen gaan? Het is aan jou om te besluiten of je met dat risico om kan gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik zou oppassen voor een meisje dat al jaloers is als je nog alleen maar naar anderen kijkt terwijl je niet eens verkering met haar hebt. Hoe moet dat als je wel verkering met haar hebt.
Ik raad je aan om gewoon aan beide meisje te vertellen hoe het in elkaar zit. Dat je dus eerst beide gewoon wil leren kennen en helemaal (nog) niet aan verkering denkt. Dit laatste om te zorgen dat ze zich niet overdreven gaan gedragen.
Bedenk dat je met eerlijkheid uiteindelijk het meeste uit een relatie haalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er twee meisjes zijn die je leuk vinden zonder dat ze je kennen, kan je er van uitgaan dat ze je niet echt leuk vinden. Tenminste, je kennen je niet, dus kunnen sowieso niet op je innerlijk vallen.

Je moet helemaal niks. Als een meisje je echt leuk vindt, en jij haar ook, dan krijg je waarschijnlijk wat van haar. Ik zou deze meisjes vooral niet te veel hoop geven en gewoon rustig om je heen kijken.

En zoals iemand anders ook al zei, als ze nu al jaloers is.. dat geeft aan dat ze vrij snel jaloers wordt. Ik zou goed nadenken of dat iets is waar je mee kan leven.

Toegevoegd op 04-05-2009 18:34:47
Met iemand doel ik natuurlijk op Doenja ;-)

Toegevoegd op 04-05-2009 18:35:44
Dounja..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan natuurlijk ook tegen beide meisjes zeggen dat je homofiel ben. Vrouwen kunnen altijd heel goed praten met homofielen, zodat je misschien een dieper gesprek kunt krijgen en als je dan je keuze heb gemaakt zeg je gewoon de waarheid, dat je je hebt voorgedaan als homofiel om meer vertrouwen te winnen. Is ze dan pissig, dan mis je dus niks en is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Punt 1: wat een dom vooroordeel, dat vrouwen 'altijd' heel goed kunnen praten met homo's. Net zoals alle intermenselijke relaties ligt dat toch echt aan de vrouw en de homo in kwestie. Punt 2: liegen over je seksuele voorkeur om iemand 'uit te proberen', is bijzonder respectloos. Is ze dan pissig, dan mis je de kans op een relatie met een slimme meid die niet over zich heen laat lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amen ^^
Voorlopig maar niet teveel flirten anders geef je signalen af die misschien verkeerd opgevat worden.

Iemand die zo stikjaloers is, lijkt me trouwens geen fijne partner.

Het is verstandig om eens een tijdje de kat uit de boom te kijken. Misschien zijn ze de moeite waard en misschien bij nader inzien helemaal niet.

Tijd zat..zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou ze niet allebei aan het lijntje en kies gewoon de leukste van de 2. Dit bespaard jezelf een hoop gezeik en 1 van de dames een hoop pijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je handen knijpen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon, ze allebei leren kennen, zoals je al aangaf. En gewoon blijven flirten. Laat je nergens toe dwingen en blijf jezelf. Go with the flow!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hopen dat de wekker niet afloopt !

Even zonder gekheid, ik heb zelf in de puberjaren verkering gehad met een tweeling, het eerste jaar zelf zonder dat ik het wist ! Het geeft je ego een enorme boost maar is gedoemd te falen. Laat de natuur z'n loop, wellicht vindt jij ze op lange termijn geen van beiden leuk en dat lost het probleem zich zelf op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit op 1 paard wedden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je nog puber? Geniet ervan. Anders trouwens ook.
Doe leuke dingen met ze zolang het leuk is.
Meisjes willen altijd eerst leuke dingen doen. Dus dat zit wel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet van 2 walletjes eten en de meiden aan het lijntje houden.
is heel ongezond voor je knieschijven

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan hier maar twee antwoorden opgeven: niets overhaasten en eerlijk zijn en blijven tegenover jezelf en anderen. De rest komt vanzelf ;)