Wat is een lief afscheidkado voor mijn vriendin die ik 5 maanden moet missen?

Mijn vriendin (25 jaar) vertrekt binnenkort naar het buitenland, en het duurt 5 maanden voordat ik haar achterna kan reizen en we daar samen permanent gaan wonen. Heel mooi vooruitzicht dus, maar deze maanden worden wel heel zwaar.

Daarom wil ik haar een mooi, lief afscheidskado meegeven, maar heb totaal geen inspiratie wat ik moet geven.

Normaal gesproken geef ik meestal een actief kado, iets leuks/grappigs/origineels om samen te doen. Want daar houdt ze heel erg van, gewoon samen gekke dingen doen. Maar nu het punt dus juist is dat we voorlopig niets samen kunnen doen is dat dus geen optie...

Een sieraad zie ik ook niet echt zitten. Heb haar kort geleden nog een ring gegeven en dat was juist zo speciaal en bijzonder omdat dat normaal niet echt iets voor mij is, moet ik dus niet nu weer gaan doen.

Het moet iig niet iets heel duurs of patserigs zijn, absoluut niet omdat ik dat geld niet voor haar over heb want dat heb ik zeker wel, maar omdat ik weet dat ze dat niet leuk zou vinden als ik nu voor haar met geld ging smijten. Het moet gewoon iets liefs zijn... Hoeft ook niet perse iets uit een winkel te zijn, wil ook best zelf iets maken. Zou echter niet weten wat, ben ook niet bijzonder handig. En mijn artistieke kant (die ik niet heb) heb ik al eens eerder voor haar opgezocht door een (soort van) schilderij voor haar te maken, dus dat is ook niet origineel meer...

Moeilijk moeilijk moeilijk... wie verlost me met een geniaal idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (12)

Maak een fotoboekje mét foto's van jou en jullie, schrijf leuke dingen erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke foto´s opzoeken en een er een album van maken.. en je gevoelens erbij schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet waar ze gaat wonen, zorg voor een plaatselijke bloemist dat er voor de ingang van het huis een boeketje ligt met een text erop!

Of een leuk fotolijstje met je foto erop of van jullie samen.

of een ketting met een fototje van jullie samen erop

Toegevoegd na 7 minuten:
een dildo met je naam erin gegraveerd voor de humor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha de laatste is leuk XD
Je kunt op bijvoorbeeld foto.com een fotoboekje laten drukken van allemaal foto's van leuke dingen die jullie samen hebben gedaan. Je kan er eventueel ook tekstjes bij zetten maar dat is helemaal aan jezelf natuurlijk. Dat kan ze makkelijk meenemen, het is persoonlijk, ze kan naar de foto's kijken als ze je mist en het is niet duur. Verder hoef je er ook niet heel erg artistiek voor te zijn aangezien ze hele makkelijke software hebben om zo'n boekje te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kalender maken met foto's van jezelf of jullie samen, bijvoorbeeld elke maand een foto, en dan wel alle dagen vermelden zodat ze die kan afstrepen en kan zien wanneer jij komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een mooi dagboek voor haar met een mooie (vul)pen.
Schrijf voorin een mooie, lieve of inspirerende spreuk of gedichtje zodat ze elke dag aan je denkt wanneer ze het boek opent om haar belevenissen in te schrijven.
amc
13 jaar geleden
Ik heb erg veel ervaring met deze situatie. Zorg dat ze met jou kan Skypen. Ik heb het vaak gehad, dat ik in Azie werkte, en dat wij een afspraak hadden, dat wij elkaar om 8 uur 'smorgens aziatische tijden zouden bellen. Voor NL was dat evenwel 2 uur in de nacht, dat betekende dus met de telefoon in bed.
Meestal was het wel korter dan 5 maanden, maar het is voorgekomen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Goed cadeau is dus een netbook met wifi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef haar n dagboekje die ze bij kan houden zolang jij er niet bent.hou er zelf ook 1 bij.doe er ook n leuke foto van jullie bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou haar een uit mijn hart,geschreven brief geven!...een brief waarin ik schrijf,hoeveel zij voor mij betekend en wat het met mij doet,nu ik haar zo ga missen.....leg je hart en ziel bij je vriendin,een mooier kado bestaat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet muziek op een USB-stick. Voor 12 Euro koop je 8 Gigabyte opslaruimte, en daar kunnen honderden cd's op.
Of brandt een paar ceedeetjes met muziek die je mee wil geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kussensloop waar je met textielstift je tekst, lieve woordjes of 'leuzen' of typisch hollands op kliedert. Dan is ze elke nacht bij je. Of misschien wel een heel dekbedovertrek.
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Als je echt iets wil afsluiten in Nederland is een Taise Wensballon misschien mooi om op te laten met jullie namen erop gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lief idee, die sloop!
geef haar iets moois wat een betekenis heeft voor jullie beide, een hele mooie foto van jullie samen. of schrijf een liedje voor haar of een gedicht in ieder geval iets wat voor jullie een betekenis heeft