Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik er achter komen(als ik weet dat ze me ziet zitten maar dat ontkent) of ze me nu echt niet mag of gewoon niet durft toe te geven??

Op school lekkere chick ik weet gewoon dat ze me wel ziet zitten maar tegelijkertijd doet ze het naar mij nogal ontkennen dat het zo is. Maandje geleden gesprekje opgevangen bij Biologie. Vroeg een ander meisje of ik niets voor haar ben zij zei'' Hij is wel grappig en leuk enzo..'' en ze ontkent het nogal. Als er iets is ben ik de eerste tegen wie ze het zegt. Dus dan vindt ik het nogal raar dat ze ontkent. Hoe kom ik er nu achter wat ze denk en/of voelt over/voor me?? alvast bedankt:P!!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik vind haar eerlijk gezegt wel ''leuk'' maar als ik niet zeker weet of dat wederzijds is ga ik ook niets forceren!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
617

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Laat haar eens een tijdje met rust.

Als ze je echt ziet zitten komt ze vanzelf wel op je af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vraag het haar gewoon eerlijk...
Wel doen als je met zijn tweeen bent, zeker weten dat je dan een eerlijk antwoord krijgt;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt?
Want stel dat dat zo is, dan zit zij misschien met dezelfde vraag als jij nu...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan toch niet zo moeilijk zijn . Vraag om duidelijkheid , je wilt gewoon weten waar je aan toe bent . Als ze dan echt niet weet wat ze wilt , nou jammer dan !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet pushen,wacht af en fixeer niet zo op haar.als ze wat voor je voelt komt ze vanzelf wel en anders heb je toch n leuke vriendin.het ligt er natuurlijk ook aan hoe oud jullie zijn omdat je t over "n chick"hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk haar diep in de ogen, geef haar een roos en zeg dat je haar graag meeneemt naar de bioscoop :) Reserveer een loveseat ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op school moet je leren en niet met andere dingen bezig zijn. Al dat machogedoe zit tussen je oren.

Ze ziet je helemaal niet staan, laat staan om een relatie met jou te beginnen.

Stap eerst eens over jouw ego heen,
dat zit het meeste in de weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding