Hoe moet ik mijn liedje noemen?

ik heb een liedje geschreven voor mijn overleden opa, in het engels en met mijn gitaar. Ik kan alleen geen titel verzinnen! Het gaat er gewoon over dat ik hem mis en niet snap waarom hij dood ging...

Toegevoegd na 3 minuten:
ook engelse titel graag..

Weet jij het antwoord?

/2500

Kies een deel van de tekst uit het nummer en gebruik dat als titel. De woorden die het meest weergeven wat jouw gevoel is, en de betekenis van het lied uitdragen.

Voor altijd in mijn hart

still missing you friend =( wel lief dat je dat hebt gedaan voor hem succes

Far away, yet close to me. (te gek dat je je gevoelens zo uit met muziek..ben er ook 1-tje..respect to you en succes!)

For my Grandpa.

Emotion Goodbye Why? Missing you En dan als subtitel iets van 'song for grandpa' ofzo! Fijne uitlaatklep he? Muziek!

Wat veel voorkomt is een stukje uit het refrein...

Lovin' grandpa my dear lost missing you forever grandpa the only one grandpa and me just love missing you tears for you grandpa always in my heart gran together walking on the stars etc.

tears for gran in my heart gecondoleerd !

Ik heb ook ooit eens zo'n liedje geschreven, en ik heb het "Voor Iemand" genoemd, omdat wij toendertijd dit liedje ook voor publiek ten gehore brachten. "Voor Iemand" vond ik toen een mooie tekst omdat er veel herkenbaars in kon liggen voor iedereen, en ze daarom zelf hun eigen (dierbare) naam in konden vullen, "Voor ..." In het Engels zou dit dan "For You", of "For "Somebody" kunnen zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100