Relatie: Wat is een stoute/foute man?

Hoe moet hij zich dan gedragen om als stout of fout gezien te worden? Vraag voor een vrouw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een vraag voor een vrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik graag wil weten van een vrouw wat een man een stoute man maakt? Mannen kunnen dit niet voldoende beschrijven.

Antwoorden (8)

Vreemdgaan, stelen, moorden, geweld etc vind ik fout =P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een man dingen doet, die in strijd zijn met de wet dan is het een foute man. Als hij in een relatie vreemdgaat is het een foute man. Als hij niet met zijn tengels van kinderen kan afblijven is het een foute man.
Een man kan alleen in de ogen van kinderen stout zijn als ze iets doen wat volgens het kind niet mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoute mannen zijn impulsief, flirterig, beetje glad en steeds net op het randje. Eigenlijk best ok (als je er van houdt).

Foute mannen kunnen zich niet kleden, gedragen of communiceren. Als het andere is al genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoute mannen denken precies te weten hoe de psyche van een vrouw werkt en daar stiekem op inspelen. Slimme vrouwen hebben dat op tijd door, en spelen het spelletje mee, maar hebben uiteindelijk zelf nog alle controle zelf in handen.
Foute mannen proberen stout te zijn, maar dit lukt ze net niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foute mannen doen alles wat een vrouw eigenlijk niet wil.
Ze drinken teveel, worden gewelddadig, nemen een loopje met iedereen, (partner incl.) hebben nergens respect voor, doen alleen alles wat in hun voordeel is en houden geen rekening met anderen, hebben geen gewetenswroeging, gaan criminele activiteiten niet uit de weg, maken misbruik van anderen enz...
Kortom een foute man doet veel of alles wat niet kan of mag en helaas zijn er altijd nog vrouwen die er steeds weer onder lijden,omdat dit soort man een bijzondere aantrekkingskracht op juist deze vrouwen heeft. Zijn ze er eindelijk van bevrijd dan is vaak de volgende man weer net zo fout!
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! +1
Fout:Als ie gebruik of misbruik maakt van je liefde,alleen voor zijn eigen doeleinden,En je in zijn macht heeft(totaal geen grijntje respect voor je heeft)!En vreemdgaan natuurlijk
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met betrekking tot een relatie aangaan is de man al gehuwd en in veel gevallen onbetrouwbaar. Hij zal geen steun en toeverlaat zijn, en geen rots waarop men kan bouwen. De afkeurenswaardige daden zijn ,,stout,, te noemen, maar dat is een kinderlijke uitdrukking.
Dus zo,n man is ook geen avontuurtje waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over wat fout is staat veel in: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/relatie-en-huwelijk/45704-foute-mannen-en-foute-relaties.html