kan het dat mannen minder snel hun gevoelens tonen tov hun vrendin? op liefdes vlak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder snel dan wat of wie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, ??????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minder snel dan hun vriendin, als in niet durven zeggen dat hij van haar houd

Antwoorden (7)

Ja, dat kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zag laatst nog een man met een vriendin, hij toonde veel minder snel zijn gevoelens jegens haar dan de zwerver die op de hoek stond.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die had dan ook Tourette.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Hoewel ik niet het idee heb dat de vraagsteller hier op zat te wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, wij zaten tenslotte ook niet op deze vraag te wachten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet in ieder geval :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NovemberGraye je hoeft niet perse bij vragen aan mannen te reageren. je zegt wij zitten niet op deze vraag te wachten maar wij zijn toch (categorie)mannen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat deze vraag aan mannen gesteld wordt Janwillem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
<-- dat staat links in de kolom categorie "vragen aan mannen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dan zou je de persoon hieronder er ook op aan moeten spreken vrees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha ja en nog wel veel meer vrouwen als ik naar de top5 kijk --> rechts dan zijn de de eerste 4 vrouwen in de categorie "vragen aan mannen" ???
raar maar waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig is iedereen hier vrij om zelf de beslissing te maken op welke vraag hij of zij reageert, en hoeven we daar geen toestemming voor te vragen aan personen met ongeïnspireerde namen als 'Janwillem123'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel een goede vraag aan mannen.
mannen en vrouwen ervaren dingen meestal anders De ongeïnspireerde naam Janwillem is gewoon me echte naam, je steekt hiermee onderwater.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pff, ik ben toch geen vis?! En juist omdat mannen en vrouwen dingen anders zien is het zo goed dat beide seksen mogen antwoorden op welke vraag dan ook, ongeacht de categorie.
meeste mannen is meer sexueel gericht terwijl vrouwen eerder knuffelig zijn, uitzonderingen daargelaten... mannen komen van mars, vrouwen van venus :D zolang je in een relatie kunt praten kun je daar een compromis in vinden en over het algemeen kunnen mannen nog best liefde tonen hoor... maar veel mensen willen met dat warme weer nie plakken ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mannen misschien vaak ervaren dat zwakte of gevoelens tonen tegen hen gebruikt wordt. En omdat vrouwen vaak te veel praten, waardoor de man er amper tussen kan komen. Dit gebeurt vaak in relaties in mijn omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn ervaring praten mannen eigenlijk veel meer.
Hele verhaken over zichzelf...
Vrouwen glimlachen dan maar een beetje en zeggen "uhu", tot ze een excuus vinden om het "gesprek" te verlaten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich heb je daar gelijk in, maar als je goed oplet gaan de gesprekken van mannen nooit zo diep als die van vrouwen, hoeveel ze ook praten. Ze houden het meer aan de oppervlakte en praten meer over verschillende onderwerpen, bij vrouwen is dat net het tegenovergestelde. P.s.: Uiteraard scheer ik niet alle mannen en vrouwen over 1 kam, want de een is de ander niet ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Karima i.d.d. het is ook zo dat je als man niet snel je zwakte of gevoelens toont het kan tegen je gebruikt worden, ik heb als man liever een knal voor me harses dan dat ik verbaal door mijn eigen partner onderuit word gehaald op me zwakke punten. @Novembergraye veel praten over jezelf is niet gevoelens tonen eerder een dekmantel om ze te verbergen, als de vrouw dan uhu zegt en het gesprek verlaat dan is het dus gelukt om ze verborgen te houden ;)
Ja hoor dat kan.
Maar daar hoef je niet blij mee te zijn.
Er zijn mannen genoeg die wel hun gevoelens tonen.
Zo eentje zou mijn voorkeur hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de liefde zal waarschijnlijk op een andere manier getoond worden dan dat jij verwacht,

Zoals ik het zie en rekening hou met jullie omstandigheden ben je 20jaar hebben jullie nu 3jaar een relatie en wonen jullie net samen.

Als man en vrouw werk je samen aan een relatie en bouw je iets op echter denk ik dat er een onuitgesproken verwachting bij jouw is kwa liefde tonen? en voel je het anders aan of ervaar je het niet als tonen van liefde omdat je focus ergens anders ligt.

even een suggestie: jullie richten het huis in je gaat samen naar een winkel de vrouw kiest de kleur van de muur c.q. behang en de man gooit het tegen de muur aan, klaar.

hij is trots want dat heeft hij voor JOUW gedaan en jij ziet dat niet zo maar denkt zo leuk kleurtje IK heb het ingericht nu kan 'het spel' (vadertje moedertje) beginnen en je staat in de wachtstand zo van waar is de liefde nou?
terwijl hij het gevoel heeft dat hij dat allang getoond heeft naar zijn idee.

Je zal de onuitgesproken verwachting van liefde tonen met hem moeten bespreken, en je zelf moeten afvragen wat je verwacht kwa tonen van liefde? anders gaat het spaak lopen en werken jullie langs elkaar heen waar onbegrip uit gaat groeien.

Jongens groeien op in een competitie strijd (TEGEN elkaar voetballen vechten enz.) Meisjes groeien op in een rollenspel (SAMEN spelen samen dingen doen)

voor jouw is 'het spel' begonnen (samenwonen) en je krijgt verwachtingen.. hij zal langzaam door gaan met zijn liefde tonen en past weer wat aan in het huis naar jouw smaak gaat met jouw de stad in (waar die niet van houd) en toont zijn liefde daar mee.. voor hem begint 'het spel' nooit.. want hij heeft nooit vadertje moedertje gespeeld toen die vroeger in de speeltuin met ze vriendjes aan het stoeien was.
zo kan ik nog wel een uurtje door gaan.

Het antwoord is mannen tonen niet minder snel hun liefde maar tonen dat op een andere manier, je kan dat als man makkelijk aanpassen als je weet wat de vrouw verwacht! als je de onuitgesproken verwachtingen niet uitspreekt zal jouw cupido zijn pijlen ernaast schieten, krijg je nog ruzie ook terwijl je samen je best doet..

(Ik scheer alles even over 1 kam heen er zijn ook jongens die met een kinderwagentje lopen en meisjes die voetballen)

Vrouwen komen van Venus Mannen komen van Mars...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dit zeker niet voor alle mannen geldt, in iedere geval niet voor deze ;-)
Denk wel het globaal voor de man geldt en dat dit historisch bepaald is omdat er nou eenmaal van ons mannen verwacht wordt dat wij sterk zijn, niet huilen en altijd een rots in de branding zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mannen vinden dat niet stoer en zijn bang om als watjes gezien te worden.
Ze hebben die gevoelens wel maar durven ze vaak minder te tonen.