Originele tekst voor "even bellen voor je komt" op een geboorte kaartje?

Een leuke korte en originele tekst. Dus niet Wil je de kleine zien, bel even anders slaapt ze misschien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Ik had gewoon tijden erop gezet. Dus komen van 10 tot 12 en van 19.oo tot 20.30 uur. Hoefde de mensen niet te bellen maar konden ze gewoon langskomen. Je hoeft ze nit weg te kijken want de tijden zijn bekend. En je zit niet de hele dag met visite. Misschien een tip.

En anders
De deur blijft dicht zonder voorafgaand bericht :)

Wil je even bellen als je langs wil komen
Misschien liggen mama en ... wel lekker te dromen

Nieuw leven. nieuwe planning
dus doe even een aankondiging 06 12345678
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

"consult alleen op afspraak"
"Jullie begrijpen het wel, voor een bezoekje bel"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hadden deze: "Wanneer je mamma en mij graag wilt zien en graag een beschuit met muisjes en wat te drinken erbij wilt misschien, laat dan even weten wanneer je wilt komen, dan stop ik even met dromen en kan je met me kroelen en mij laten voelen hoe bijzonder ik voor je ben."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom origineel? Ik zou liever kiezen voor duidelijk. Als je het te wollig maakt, komt de boodschap mogelijk niet over.
Dus heel simpel: we vinden het fijn als je op kraambezoek komt, maar graag van te voren even bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij willen graag het bezoek in de kraamtijd verdelen, dus vantevoren even bellen of mailen! ;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Wij willen elk kraambezoek aandacht kunnen geven, dus geef even een belletje voor het bekijken van het nieuwe leven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wij willen elk kraambezoek aandacht kunnen geven, dus geef even een belletje voor het bekijken van het nieuwe leven.

Toegevoegd na 9 minuten:
Een beller boekt zijn bezoek sneller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had op de geboortekaartjes staan; Wil je vingertjes en teentjes komen tellen, van te voren dan wel eventjes bellen.

Weet eigenlijk niet of hij super origineel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo duidelijk mogelijk of zoiets als:

Laat even weten wanner je beschuit met muisjes komt eten; tel. 06........

of:
Moeder en kind (eventueel naam) rusten van 8.00 uur tot 15.00 uur en van na 16.00 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ... is geboren is het bekend: wij zijn al een keer gekomen zonder te bellen...

Bel jij wel eerst even?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zul je nooit op een kaartje zien, maar is daardoor niet minder leuk!
+1
Kristal
13 jaar geleden
humor haha ;-)
Als je altijd al die kreupelrijmpjes ziet op geboortekaartjes, verlang je naar een kaartje zonder rijm, maar gewoon: We zijn blij/ We willen even vertellen..
en "laat even weten wanneer je wilt komen"
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Ik had t ook sinterklaasgedichten kunnen noemen:)
Bezoek wordt zeer op prijs gesteld,
... als het van tevoren even belt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen die telt
heeft van tevoren gebeld.
13 jaar geleden
Ik vind hem niet echt heel origineel, maar ken jouw smaak natuurlijk niet dus zet hem toch maar neer:

Kom je een beschuitje eten?
Laat het vooraf even weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je vingertjes en teentjes komen tellen?
graag van tevoren even bellen

gewoon een tijd in het kaartje waarop je visite wil ontvangen kan natuurlijk ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wegens onderhoudswerkzaamheden kan het zijn dat ik niet bereikbaar ben. Bel daarom naar baas (Naam van de kleine).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebeurd nog steeds dat mensen het erop zetten, maar waarom zou je die moeite doen? hoeveel mensen zouden er nu onaangekondigt langskomen of na 21.30 nog bellen? als je een beetje fatsoen hebt, en dat hebben de meeste gelukkig wel, dan bel je sowieso altijd van te voren. En laat bellen: ik zou het niet in mijn hoofd halen. Ik twijfel om 21 uur al of ik nog kan bellen of dat ik tot de volgende dag wacht. En als ik zelf na 21 uur nog gebeld wordt (gebeurd zelden!!) dan schrik me altijd een hoedje.. Je kan als je wilt dus best die tekst achterwege laten. Mensen bellen echt wel van te voren op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verzoek bellen voor bezoek

Of
Een verzoek graag eerst even bellen voor bezoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha: ik vind 'consult alleen op afspraak' wel origineel! Die kende ik nog niet ;D! Deze is ook kort en origineel:

'Bel, kom... en bewonder!'