Ja, die zijn er. Dat komt doordat er veel meer voorkeuren zijn dan alleen die waar jij je iets bij kunt voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zo neerbuigend?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net zo of net zo min neerbuigend als je vraag..

Andere antwoorden (10)

Ja. Als het verschil echt groot is (bijvoorbeeld 20 jaar of meer) is het omdat de mevrouw in kwestie misschien niet in een mooi strak velletje, maar wel heel lekker in de ' slappe was' zit, of omdat de jongeman waarschijnlijk het een pof andere moedercomplex heeft. En in beide gevallen kunnen alle partijen best gelukkig zijn.
Het ervaren van geluk is nu eenmaal niet bij iedereen hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn er en zullen er ook wel blijven.
Het waarom, ja het overkomt ze, ze worden verliefd en dan is leeftijd niet belangrijk meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor die zijn er, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.... Er zijn ook mannen die trouwen met vrouwen die hun dochter had kunnen zijn en andersom ook.

Heeft te maken met voorkeuren, smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,en dat is vaak omdat oudere vrouwen een ervarendere indruk maken.Mannen die op oudere vrouwen vallen denken vaak dat oudere vrouwen meer ervaring hebben op het gebied van sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja waarom zou dat niet kunnen
aan liefde zit geen leeftijd gebonden
zolang iedereen maar gelukkig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.
Net zo goed als dat er vrouwen zijn die op (veel) oudere
mannen vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat gebeurt.
Vrouwen die ouder zijn dan de man zijn vaak wat relaxter : ze twijfelen minder over zichzelf, zijn laconieker over hun lichaam, (als je het niet wilt zien, dan kijk je maar een andere kant op...), en verbazen zich niet meer zo snel over allerlei dingen : als ze het niet zelf al eens hebben meegemaakt, kennen ze het nabij van leeftijdsgenoten.

Iedere man en iedere vrouw is natuurlijk anders, dus je kunt eigenlijk niet generaliseren....maar als oudere single vrouw heb ik één gouden regel : een man kan graag in mijn leven binnenkomen als toevoeging, als kers op een toch al heel prima taart. Maar ik heb geen zin in een extra-stress-factor in m'n leven. En zo wil ik ook graag iets leuks/lekkers/liefs/stouts/gezelligs toevoegen aan het leven van een man, maar geen stressfactor zijn.

Kiezen voor elkaar, iedere keer dat je samenbent wéér.
Geen vanzelfsprekendheden, vage afspraken en onuitgesproken veronderstellingen - gewoon patsboem zeggen waar het om gaat en wat je wilt, en als dat je niet zint , dan niet. Oudere vrouwen hebben vaak niemand echt 'nodig' om zich intens tevreden te voelen met hun leven.

Sommige mannen vinden deze transparante manier van met elkaar omgaan fijner, dan een vaste relatie met honderduuzend ongeschreven wetjes, regeltjes, do's &don'ts, en ervan uitgaan dat de ander kan gedachtenlezen, of 'wel zal veranderen'....Je weet precies waar je aan toe bent, en dat kan heel ontspannend zijn in de toch wel grote verschillen in denkwijzen tussen mannen en vrouwen.

Als het dan ook nog enorm blijkt te klikken, en je wederzijds hartstikke blij bent met elkaar, kan het dus zijn, dat een man als een blok valt voor een oudere vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk zijn er die ,jij denkt nu nog dat liefde of aantrekkingskracht zit in jeugd,een leuk gezicht en figuur of een strakke huid, je komt er hopelijk met de jaren achter dat liefde niet gerelateerd is aan leeftijd maar aan karrakter, levensinhoud, en persoonlijkheid ,en dat uiterlijkheden pas op de laatste plaats komen. Zo kan iemand hopeloos verliefd worden op een ander persoon die 25 jaar jonger of ouder is en dat heeft dan niet te maken met uiterlijk,(tenminste een van de 2 is in ieder geval wat rijper)maar alles met persoonlijkheid .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip, heeft te maken met voorkeur en smaak.
Logica kan ik niet begrijpen, misschien heeft het wel te maken met ervaring.
Dat oudere vrouwen meer ervaring hebben als jongere.
Of naar zijn gevoel zichzelf niet volwassen genoeg zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn er. Omdat ze zich waarschijnlijk meer getrokken voelen naar mensen met meer/langere levenservaring. Of gewoon omdat ze verliefd worden op iemand waarvan ze niet kunnen zien of niet weten hoe oud diegene is.