als iemand zo doet wat betekent dat dan?

mijn man en ik zijn nou ander half jaar getrouwd, we zeggen vaak tegen elkaar dat we van elkaar houden. maar het gekke is uit daden komt van mijn man niks hij is de hele tijd opstandig, geeft me amper aandacht is altijd alleen maar met zich bezig, als ik ergens mee zit kan ik me niet troosten bij hem. want dat wilt hij niet want dat vind hij allemaal vervelend en lastig. hij verwend me niet niks eigenlijk. hij is alleen lief als ik mijn mond houd over de problemen die we hebben. en ik heb al eerder aan gegeven dat ik dit niet pik en dat hij me veel pijn doet. maar dan krijgt steeds een smoes ja ik ben veel moe en dan heb ik geen zin, maar ik hou wel van je en ik verander wel, maar niet nu want ik heb geen zin ik doe dat wanneer ik dat wil. maar laat ik hem met alles gaan dan ben ik lief en dan verwend hij me, maar zodra ik een fout doe of over onze problemen praat gaat het weer mis. en hij wil alleen maar gemeenschap als hij zin heeft. en als ik wil zit hij altijd moeilijk te doen. en dat zegt hij ja dat komt door dat ik me met alles geblokkeert voel maar ik hou wel nog heel veel van je. wat moet ik hier nou mee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Schreeuw al je gevoelens recht in zijn gezicht. Reageert hij dan nog van ''Ik ben moe, hier praten we later over'', denk er dan aan om hem te verlaten... Je verdient beter!

Iedereen gaat er in de antwoorden maar van uit dat de insteek van vragensteller klopt. Maar het kan ook zijn dat vragen steller te veel wil dat de partner zich met haar bezig houdt, dan ga je op een gegeven moment ook blokken.

Wees lief!Wat je geeft,krijg je terug.Misschien vit je wel teveel op hem.Vraag hem op vriendelijke toon of hij wel gelukkig is en wat eraan scheelt.Mannen willen graag dat hun vrouw zich goed voelt bij hem en ze voelen zich aangevallen als ze steeds maar weer moeten bevestigen dat ze van hun vrouw houden.

Er is een boek geschreven dat heet ''de vijf talen van de liefde''. Ik heb hier hele goeie verhalen van gehoord. Het is een boek op christelijke grondslag, maar de inhoud kan je daar los van zien. Het gaat over dat er vijf liefdes talen zijn. In het begin is alles leuk aan de ander en doe je veel voor elkaar. Maar wanneer er rust en wellicht wat sleur in de relatie komt, wordt het moeilijker om elkaar te blijven begrijpen. Door inzicht te krijgen in de liefdestaal van de ander kan je elkaar weer begrijpen... en zou de liefde kunnen opbloeien. Wellicht het proberen waard.

Geen gemeenschap! Laat je je zelf niet gebruiken wanneer het hem uitkomt. Schreeuw het uit in zijn gezicht! Niets veranderd schop hem de deur uit! Sorry ben heel hard, maar weetje leven is zo snel voorbij. Verspil geen tijd. Gun je zelf het geluk. Maar jij wil waarschijnlijk horen dat hier word gezegd dat hij vreemd gaat. Dit durf ik te zeggen uit jouw vraag: "als iemand zo doet wat betekent dat dan?" Serieus neem de tijd voor jezelf. Ga een weekje of een weekendje weg. Laat je tel lekker thuis achter en verdwijn. Geef wel door dat je op vakantie bent. Wanneer je terug bent moet je voorjezelf kijken of je hem hebt gemist. Dan is het de moeite waard om nog eens erover te praten. Zo niet DUMP HEM ! Je moet voorjezelf niet uitgaan wat je moet doen om te veranderen, juist wat je moet doen om zeker van je zaak bent om nog door te gaan. suc6

meid je bent niet voor niks met elkaar getrouwd. dat is liefde. weet Je hoeveel mannen hekel hebben aan trouwen. dat hij met je getrouwd is zegt al genoeg. hij houd van je en wil met je oud worden. ik zou niet luisteren naar wat anderen zeggen. Maar luister naar je hart. hou je nog steeds van hem. vecht dan voor je huwelijk in plaats. alleen maar klagen want dat kan hem ook heel erg dwars zitten. dat die zo gedragt. veras hem ga samen leuk dingen doen. fluister lief woorden in zijn oor . en zie wat rusltaat daar van komt. en als die nog steeds koud blijft en niets terug doet. dan houd deze man alleen van zichzelf want liefde is geven en nemen . succes ik hoop dat jullie er uit komen

Confrontatie is voor een man zeer moeilijk. Zeker wanneer hij op zijn fouten gewezen wordt, dat is hoe je het ook brengt, een verwijt, hij doet iets fout en dat is een aanval op zijn ego, waarschijnlijk trekt hij zich dan terug. Een vrouw spreekt van nature meer uit en met emotie, een man heeft hier meer moeite mee, daar kan je voor beide partijen het beste rekening mee houden. Dus niet gaan schreeuwen he? ;) Een paar tips ... http://www.relatie-problemen.nl/communicatie.html Het komt veel vaker voor dan je denkt misschien, maar veel stelletjes zitten in een dip/ sleur op deze periode van samenwonen/ trouwen. De doelstellingen zijn gerealiseerd en nu? Een vraag die zorgt voor een toenamen aan stress, onvrede etc. Zet op een rij wat buiten jullie reguliere leven valt tot op heden en kijk wat je kunt doen wat anders is. Doe eens gek :) Zorg dat je een eigen leven hebt om op terug te vallen en niet teveel kijkt naar hoe hij het zijne inricht. Daarnaast het leven samen, doelstellingen etc. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100