Er zijn geen 'echte' regels voor, maar wat ik een belangrijke 'regel' zou vinden, is dat je je vriendin accepteert en vertrouwen is ook erg belangrijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*dat je eerlijk bent
*betrouwbaar
*je vriendin/vriend niet slaat

dat vind ik het belangrijkst
maar je moet dat samen met je vriendin/vriend bespreken
want iedereen vind iets anders weer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 gouden regel en dat geld voor alle soorten relaties met al het leven op aarde. Behandel, zoals je zelf behandeld wilt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeggen dat ze mooi is, altijd achter haar staan, haar steunen in moeilijke tijden en af en toe verrassen. Niet naar andere vrouwen kijken (in bijzijn van), een arm om haar slaan en gewoon luisteren. Dus geen oplossingen direct verzinnen of beter weten; gewoon luisteren.
13 jaar geleden
Daar zijn natuurlijk geen regels voor te geven, maar als je een beetje intuïtie hebt voel je toch zelf aan wat je vriendin prettig vindt en wat niet ? Denk je overigens dat je een goed vriendje zou zijn als je niets zelf kunt bedenken maar alleen regeltjes kunt toepassen die een ander voor je opgesteld heeft ? Het moet vanuit jezelf komen, alleen dan heeft je vriendin er iets aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regels??? Zijn er niet in de liefde.
Wees jezelf en hoe gek het ook klinkt....geven, maar ook nemen.
Liefde is iets moois, maar je moet er wel aan werken, niks komt vanzelf, maar met jezelf zijn ben je al een prima vriendje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen regels!

Het is belangrijk dat je elkaar respecteert!

Een relatie aan kunt gaan in loslaten, vertrouwen en elkaar de ruimte geeft en gunt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belangrijke regels zijn : betrouwbaarheid - degelijkheid - een luisterend oor - steun door dik en dun - een maatje zijn - kortom , het fundament van een goede relatie is ( wederzijds ) vertrouwen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerlijk zijn, vertrouwelijk, acceptabel en je zelf zijn.