ik heb volgende week afgesproken met een meisje ik zie haar dan voor het eerst maar via foto's en webcam weet ik dat ze wel mooi is

dus ik leerde haar kennen via msn en ja ondertussen is ze men beste vriendin en ik haar beste vriend (er zijn mense die iets tege haar hebben dan komk voor haar op en andersom) maar zij is 16 en ik 15 en ik voel iets voor haar maar heb er nog nooit gezien dus d8 ik voor volgende week een klein cadeautje mee te pakken maar weet niet wat en is dit een goed idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

cadeautjes zijn altijd een goed idee. Wat je precies mee moet nemen.. Lastig. Dit is voor iedereen anders. Je kent haar hobbies. Probeer iets te vinden wat daarbij past. Hou het wel klein & leuk; Dure cadeautjes zijn een enorme afknapper, omdat mensen snel vinden dat het aannemen van dergelijke cadeautjes verplichtingen kan scheppen. Iets leuks van een paar euro.

Een klein cadeautje is altijd een aanrader. Dat zal in de meeste gevallen een wardering opleveren. Probeer een mooi gedicht te schrijven, koop een rode roos of geef een foto van jezelf in een mooi lijstje. Neem de zon mee en een klein doosje met een paar complimentjes. Ik wens je veel plezier, dat hier maar veel moois uit mag bloeien!

duik een kadoo winkel in en koop een leuk klein kadootje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100