ik heb volgende week afgesproken met een meisje ik zie haar dan voor het eerst maar via foto's en webcam weet ik dat ze wel mooi is

dus ik leerde haar kennen via msn en ja ondertussen is ze men beste vriendin en ik haar beste vriend (er zijn mense die iets tege haar hebben dan komk voor haar op en andersom) maar zij is 16 en ik 15 en ik voel iets voor haar maar heb er nog nooit gezien dus d8 ik voor volgende week een klein cadeautje mee te pakken maar weet niet wat en is dit een goed idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

cadeautjes zijn altijd een goed idee. Wat je precies mee moet nemen.. Lastig. Dit is voor iedereen anders. Je kent haar hobbies. Probeer iets te vinden wat daarbij past. Hou het wel klein & leuk; Dure cadeautjes zijn een enorme afknapper, omdat mensen snel vinden dat het aannemen van dergelijke cadeautjes verplichtingen kan scheppen. Iets leuks van een paar euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein cadeautje is altijd een aanrader.
Dat zal in de meeste gevallen een wardering opleveren.
Probeer een mooi gedicht te schrijven, koop een rode roos of geef een foto van jezelf in een mooi lijstje.
Neem de zon mee en een klein doosje met een paar complimentjes.
Ik wens je veel plezier, dat hier maar veel moois uit mag bloeien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets zelfgemaakts zal ze zeker waarderen, bijv. een brief, gedicht, een tekening in een lijstje. Verder: ketting, armband, enkelbandje, mooie kaars of waxinelichthoudertje, een beertje of knuffeltje, een mok (zodat ze bij elke kop koffie/ thee aan je denkt ;-)) een mooi glas (glazen zijn lekker goedkoop meestal en erg leuk, je kunt het glas vullen met snoephartjes!)
Succes! Je vind vast wel iets heel moois.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duik een kadoo winkel in en koop een leuk klein kadootje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben wel benieuwd hoe jij voor haar opkomt als je haar nog nooit gezien hebt? Een cadeautje; een webcam?
13 jaar geleden
Ja zeker is een klein cadeautje een goed idee.
Je maakt waarschijnlijk wel een goede indruk met een pluche beertje aan een sleutelhanger ( konijntje, olifantje of muisje is ook goed) of een klein doosje bonbons of chocola ( merci ofzo) of een geurkaarsje.
(persoonlijk zou ik nog heel even wachten met het geven van een ring of een ketting ofzo tot dat jullie een relatie krijgen( als dat er van komt) want het geven van een sieraad brengt ,vaak hele diepe gevoelens en verwachtingen met zich mee maar is wel een heel mooi cadeau om te geven en te krijgen) En wat je ook zou kunnen doen is bij het afscheid nemen,gewoon een pakje thee geven met de tip te hopen dat jullie er samen nog veel van mogen drinken. ( das een stille hint dat je hoopt op een volgend afspraakje wanneer je eerste afspraakje met haar goed is verlopen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel spannend he ! Je hoeft in eerste instantie niets mee te nemen , maar nodig haar uit om ergens wat te eten en te drinken , dan kun je genoeg babbelen in alle rust . Dat andere iets tegen haar hebben . Jaloers -vooroordelen ? Op een relatie krijg je nooit garantie , maar geef het een kans . Succes Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde gaat door de maag, ook bij vrouwen. Neem haar lievelings frisdrank of chocola, of snoep of iets mee ;)