s'avonds/s'nachts met een picknickmand de duinen in en naakt zwemmen in de zee.
of als je willen dansen kijk dan op google waar de discotheken en/of gaybars zitten, of ze leuk zijn moet je toch eerst gaan uitproberen...
reserveer een twin seat in de bioscoop.
veel plezier saampjes!

Toegevoegd na 8 uur:
t kan natuurlijk ook overdag, met zwemkleding aan of op een naaktstrand, ook spannend...
of knuffelen aan de zeedijk...
ik kan nog wel meer uitbreiden maar het heeft al lang niets meer te maken met uitgaansgelegenheid.... ik ken vooral leuke dingen om te doen die buiten zijn of in huis enzo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kom naar Enschede!
Eerst een filmpje pakken in filmhuis 'concordia' en daarna naar 't Bolke voor de lekker muziek en de mooie mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groot reuzenrad in een pretpark of kermis.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meen je dat? Dan beklim ik liever 's nachts de Eiffeltoren, dan heb ik geen last van een kermis om me heen.