hoe moet je omgaan met een dating site?

ik wil lid worden van een dating site. weet inmiddels dat mannen niet veel aangeschreven worden.
hoeveel vrouwen moet je tegelijk aanschrijven? waar kun je op letten bij aanschrijven? etc

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik wil eerst iets zeggen wat je waarschijnlijk al weet. Wees zoveel mogelijk jezelf! Nu jouw vragen: Als jij het prettig vind om maar 1 dame per keer aan te schrijven, doe je dat, als het fijn vindt er 100 aan te schrijven doe dat. Al zou ik er dan wel voor waken dat je het overzicht niet verliest. In een eerste reactie kun je jezelf kort introduceren, hoe oud je bent, wat je voor werk doet, wat je hobbies zijn en kort vertellen waarom het profiel van de dame in kwestie jou zo aanspreekt. Kijk bij de profielen van de dames vooral naar de zaken die jij belangrijk vindt en selecteer daarop, aan de hand van mailwisselingen kun je altijd iemand nog 'afschrijven'. En wees verstandig, loop niet te hard van stapel, ga niet meteen in de eerste mail iemand uitnodigen om bij jou thuis te eten. Als je een paar mails gestuurd hebt en het klikt, het is gezellig. Spreek dan eens af om ergens (nu lekker op een terrasje) een kop koffie te drinken. Veel succes!

Je moet alleen die vrouwen aanschrijven waar je echt een klik mee verwacht zodat je duidelijk persoonlijke berichten kan sturen. Zodra je mail er uit gaat zien als een die naar 10 anderen gegaan had kunnen zijn, krijg je geen antwoord.

Ik zou vooral de profielen goed bestuderen en zelfs analyseren.. zodat ik een beetje kan zien of die persoon wel is wat ik zoek (dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid weten, maar soms zie je wel enkele dingen op voorhand vb: als je iemand zoekt zonder kinderen.. daar ook op letten, of als je het belangrijk vindt dat deze persoon niet veel uitgaat, let er dan ook op dat dit niet op het profiel aangeschreven staat.. ) Verder zou ik een origineel standaard introtekstje verzinnen en dan telkens vanuit het profiel citeren.. (vb ik zie dat je graag dit of dat doet.. en daar op voortgaan) zo kom je persoonlijker en geïnteresseerd over naar de andere kant van de pc.. Je kan zoveel vrouwen aanschrijven als je wil en als iemand reageert waarin je geïnteresseerd bent en mee wil afspreken.. dan kan je even wachten met verdere reacties te beantwoorden.. op sommige sites kan je niet veel reageren tenzij je betalend member bent.. daar ook even op letten.. alvast veel succes in je zoektocht!

Een vriend van mij had overweldigend succes door in zijn profiel te vermelden dat hij een inloopkast had (; Dus misschien even een kleine verbouwing in je huis doen. Maar de moraal hiervan is natuurlijk dat je vooral ook jezelf moet weten te verkopen. Wat is er nu juist zo leuk aan jou? Is dat het feit dat houdt van romantische films, of juist veel sport? Heb je gevoel voor humor of juist wat minder? Heb je een inloopkast of een grote tuin? En qua het aanschrijven van vrouwen. Er zijn een heleboel tips te vinden, maar schrijf vooral iets zoals JIJ het wil schrijven. Want de vrouw moet namelijk reageren omdat ze wat jij schrijft (vanuit jezelf) leuk vind. Wel zou ik een persoonlijk stukje schrijven voor elke vrouw waar je op reageert, anders wordt je al snel afgeschreven.

Hallo, Ik heb me enige tijd geleden ook ingeschreven bij een datingsite. Mijn eigen ervaring is dat ik het leukste vind als een man een leuk kort mailtje stuur, en niet alleen de ik heb interesse knop indrukt. Daar reageer ik eigenlijk niet eens meer op. Als het goed is vul je bij het inschrijven al meteen een profiel in, dus die informatie hoef je dan ook niet in je mailtje toe te voegen. Alleen reageren op profielen waar je echt denkt van lijkt me ontzettend leuk. Meestal scheelt het ook veel als je een foto van jezelf toevoegd! Geen foto van n acteur(;-) Succes en ik hoop dat er een leuk contact voor je bij zit! Groetjes

Ik zit zelf ook al een tijdje op een datingsite allereerst moet je niet teveel vrouwen tegelijk aanschrijven... Een fout die veel mannen maken is ook te snel willen afspreken, geef het de tijd. Wees origineel, iets gaan drinken pakt ( vind ik dan) vaak slechter uit dan iemand thuis uitnodigen met iets lekkers, of lekker koken voor je "date"

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100