moet ik me zorgen maken dat mijn kinderen klagen op school over hun stiefmoeder

bijv dat ze slecht is voor mijn kinderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

zou eerst met je kinderen hierover spreken en wat vragen gaan stellen zodat je weet wat er aan de hand is of via een vertrouwenspersoon op school,neem aan dat je weet hoe hun band met de stiefmoeder is dus belangrijk blijf in gesprek met je kinderen zodat ze jou eerst aan spreken wens je veel sterkte