Ik heb nog niets voor vaderdag gemaakt, wat kan ik maken?

Ik bedoel natuurlijk knutselen.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik heb dus nog niks gemaakt en moet het morgenochtend afhebben.. ik heb dus niet alle spullen in huis!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Deze is wel leuk.

http://www.knutselidee.nl/startvader.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

haha, lkkr op tijd inderdaad http://www.knutselidee.nl/startvader.htm staat vast wel iets tussen!

s6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk een mooi gedicht voor hem. Eentje die vertedert......, altijd prijs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekker ontbijt op bed morgenvroeg.

Toegevoegd na 58 seconden:
Zal hij zeker erg op prijs stellen.Eitje erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een grote, zware kei. Beschilder hem met mooie kleuren. Schrijf er met een watervaste, dunne stift op: Papa, je bent een kei. Lak de kei af met vernis. Zo heeft papa een mooie steen om zijn papieren bij elkaar te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt nu nog net tijd,om voor morgenochyend van een krant een mooie feestmuts re vouwen. Pak geen krant die papa nog niet heeft gelezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak snel een hele mooie foto van je zelf en print m uit
en maak van de witte randen op het printpapier een leuk lijstje . kleur het in of beplak het met glitters ,watjes stickers, aluminium folie ,potpouri ,knoopjes of noem maar op. aan de andere kant maak je van een stukje wol of naaigaren een haakje dat kun je er zo op plakken met plakband wedden dat ie dat heel leuk vind?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men neme:
1. een leeg papiertje ca half a-4
2. plak er iets persoonlijks op , ergens bovenaan (kleine dierbare foto, een herinnering, gedichtje, plaatje, tekening)
3 . Zet er met grote letters op: WAARDEBON
met kleine letters eronder: voor een etentje met ..... of, een uitje, een bezoekje aan, een boek, een ...bedenk maar wat!

Ik heb kinderen die hun leven lang al dit soort ' laatste moment oplossingen' hebben bedacht. Aan vaderdag of moederdag doen we nooit, maar met verjaardagen doe je hetzelfde.

Mijn laatste kado was een uitje met allemaal (kinderen kleinkinderen) waarbij ik aan niemand mag vragen of iedereen het leuk, doenlijk, betaalbaar, of-wat-ook vindt, wat de hele dag mag duren en waar ik niks aan mag meebetalen.
(Verschrikkelijk..zo'n lastig kado heb ik nog nooit gehad. Het wordt niks, gezien de ingewikkelde samenstelling van ons gezin..)

Nu, wie weet. Je krijgt vast meerdere goeie ideetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen antwoord maar ik heb het zelfde probleem ook.. ik heb alleen standaard knutselspullen thuis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je handig bent op de computer, misschien leuk idee om een cd te branden voor je vader, met al zijn favoriete liedjes (of vraag om hulp aan bekenden)

Een ander ideetje is om een leuke kaart te maken voor je vader, in de vorm van een tegoedbon.

-Bijvoorbeeld tegoedbon wasbeurt auto
-Tegoedbon ontbijt op bed
-Tegoedbon tuin klusjes

Als je het in huis hebt:
Een leuk schilderijtje maken

Een grappige afbeelding uitprinten en op een fles badschuim of iets dergelijks plakken (met n leuke tekst)

Lekkere koekjes of cakejes bakken

hoop dat je hier wat mee kan ;-)

Veel plezier!

Groetjes mevrouwtje

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohja ook nog leuk idee, is om op een al bestaand fotolijstje, leuke dingetjes te plakken, dus op pimpen!
Met natuurlijk n leuke foto erin.

anders een groot rood hart uitknippen, met n foto van jou erop geplakt en eventueel een klein gedichtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kaart met een gedicht en je foto erbij zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak een oorkonde voor je vader, valt vast in de smaak.
Of maak een etiket voor op een fles wijn. Die heb je vast wel in huis.

Of print een foto van jezelf en maak zelf een fotolijstje van karton en versier deze.

Een gedicht doet het ook altijd goed.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je koekjes bakken of een cake? Of iets van brooddeeg maken? Een bakje voor zijn pennen? Je kunt van ijzerdraad en crepepapier bloemen maken. Heb je de IKEA-gids in huis, maak er een waardebon van om samen iets uit zoeken voor een bepaald bedrag.