Wat is deze oude kinderwagen waard als hij goed is? En uit welk jaar komt hij?

Oude goede kinderwagen zonder roest en inclusief matrasje.
Zeer weinig schade.
Het merk weet ik niet...
Weet iemand hier meer over?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Volgens mij staat er een ‘merk’ op de knop linksonder kap.
Kijk eens wat er op staat.....
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Staat er misschien mutsaerts?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mutlaerts staat er
Pieterke
3 jaar geleden
@Iemand1996: Het merk Mutlaerts bestaat volgens mij niet. Er zal waarschijnlijk toch Mutsaerts staan. Dat is een heel bekend merk van kinderwagens.
Z512099
3 jaar geleden
Toen de kinderwagens nog mooi en elegant waren, in tegenstelling met de stootkarren van tegenwoordig.
Pieterke
3 jaar geleden
Helemaal mee eens Z5112099

Antwoorden (1)

Dit zou een Pedigree Valiant uit de Mutsaerts kinderwagenfabriek in Tilburg kunnen zijn. Uit de tweede helft van de vijftiger jaren der vorige eeuw, of misschien net uit 1960. Het is moeilijk te vinden wat de waarde zou kunnen zijn, omdat vergelijkbare afbeeldingen alleen op Pinterest staan met herinneringen erbij van degenen die hun babies daarin vervoerden. Op Marktplaats wordt er tussen de 40 en 200 euro voor gevraagd, gemiddeld schat ik dat ze voor 80 euro verkocht worden.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank voor je antwoord!
Mijne is heel mooi. Ik zal er graag 100 voor willen.
Ik ben technisch en heb hem gepoetst en nagekenen.
Misschien dat het lukt voor 100