Hoe ga je,alleen, verder na een relatie met een getrouwde man,die 8 jaar duurde?

Heb net een relatie achter de rug van 8 jaar,hij was getrouwd en beloofde altijd dat hij voor mij koos.Nu ben ik dus ingeruild voor een ander.Altijd heb ik geweten dat ik fout zat,maar ik hoopte dat hij voor mij zou kiezen.hoe moet ik nu verder,want dit wil ik nooit meer meemaken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mandy.... misschien nu eens een getrouwde vrouw proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dit gevoel eerder gehad "altijd heb ik geweten dat ik fout zat"? Gaat dat terug tot voor de relatie van 8 jaar?

Antwoorden (13)

Geen relatie meer aangaan met een gebonden man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst maar even een tijdje rustig aan doen , doe wat leuke dingen met vriendinnen ofzo. en gun jezelf de tijd om het even te verwerken .

als ik eerlijk ben vind ik het ook wel een beetje dom om te denken dat hij nog echt helemaal voor jou kiest als het al 8 jaar duurt.
dan weet hij toch niet wat hij wil,

nu moet je even alleen verder. je komt vast wel weer een leuke man tegen. maar dan een vrijgezel.
13 jaar geleden
Eigenlijk had je kunnen weten hoe hij in elkaar stak.

Hij verliet immers zijn vorige echtgenote door haar voor jou in te wisselen.

Nadat hij eenmaal op jou uitgekeken raakte..koos hij voor de volgende vrouw.

Vermoedelijk zal haar te zijner tijd hetzelfde overkomen.

Het is gewoon deel van zijn karakter.

Hoe jij nu verder moet?

Ik zou zeggen, accepteer eerst je huidige situatie en ga voorlopig nog niet op zoek naar een nieuwe relatie.

Op een gegeven ogenblik..dient die zich toch wel aan.

En pas dan op dat je dàn niet weer in de zelfde valkuil loopt..als hij toevallig ook weer gehuwd mocht zijn..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boontje komt om zijn loontje!.Hoe kun je zo'n ''vreemdganger'''vertrouwen?Ik snap niet dat vrouwen zo naief kunnen zijn. waarschijnlijk krijg ik veel minnetjes maar dit is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Sterrehemel:Leg uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Je Mayflower!
Hoe kan je een relatie hebben met een getrouwde man. Ga je dan ook samen op vakantie, of uitgebreid ontbijten op zondagochtend in bed ? Al die dingen lijkt mij heel moeilijk om die te doen. Dus de dingen die je doet als je daadwerkelijk een relatie heb, gaat niet zo makkelijk.
Zet alles eens op een rijtje wat een relatie voor jou betekent. En vergelijk dan eens hoe jouw "relatie"was. Misschien kom je dichter bij jezelf en kan je dan verder.
Mijn advies is ook om nu tijd voor jezelf vrij te maken en je niet meteen in een andere relatie te storten.
Iedere ervaring die je meemaakt in je leven, daar kan je van leren. Dus zie dit ook als een "leerzame"ervaring en bedenk wat je er allemaal van geleerd heb.
Heel veel succes voor in de toekomst, maar voor nu ook sterkte met je liefdesverdriet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon ook gaan genieten van het leven
als hij na 1 jaar al niet voor je koos had je dan gedacht dat hij dat na 8 jaar wel zou doen?
hij heeft je gewoon gebruikt als wipkip
ik zou er geen traan om laten hij is het niet eens waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is ook weer zo!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé hé.....die man heeft zijn eigen keuzes gemaakt, hoor !
Moet jij als 'bij-vrouw' een man opvoeden, die zegt dat hij voor jou gaat kiezen, alleen niet wanneer??
Dat die man ervoor kiest zijn vrouw te 'bedriegen' is zijn pakkie-an - en dat hij intussen nóg groener gras gevonden heeft, is heel triest voor (óók door deze man bedrogen!!) Mandy 31.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, het is de mán die een verantwoordelijkheid heeft tegenover zijn vrouw, aan wie hij heeft beloofd haar trouw te blijven. De mán is dan ook verantwoordelijk voor het vreemdgaan.
Ik zou je aanraden om ook écht alléén verder te gaan.

Als je acht jaar wacht op een overspelige getrouwde man (en wees eens eerlijk, je wíst inmiddels best dat hij nooit voor jou zou kiezen), is dat blijkbaar iets waar je moeite mee hebt. Anders had je al jaren geleden voor jezelf gekozen in plaats van te blijven hangen in een onmogelijke relatie.

Nu moet je wel, dus doe jezelf een plezier en gebruik deze kans om te leren alleen te zijn. Maak niet de fout om direct weer in een volgende relatie te springen. Je bent nu kwetsbaar, op een manier die foute mannen (zoals overspelige getrouwde mannen) aantrekt.

Een relatie lijkt misschien heel veilig, al is het zo'n soort relatie, omdat dat is wat je kent. Het onbekende is altijd enger. Maar in dit geval ook véél beter voor je. Heb eens een jaartje alleen een relatie met jezelf, en zorg ervoor dat je in die tijd je vriendenkring wat uitbreidt. Dan sta je veel sterker in je schoenen als je daarna weer wel een relatie aangaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schrijf een boek waarmee je anderen kan helpen die t zelde gaan overkomen.en je zal zien dat je zelf t antwoord t beste weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een relatie met een getrouwd persoon vind ik fout ! Nu hij jou naar 8 jaar verlaten heeft getuigt dit ook van zijn onbetrouwbaarheid !!! dit zou het moeten verzachten .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een man die zijn vrouw bedonderd weet je natuurlijk eigenlijk van tevoren al dat de dag gaat komen dat hij jou ook besodemietert.

Neem gewoon eerst de tijd om deze klap te verwerken - want dat zal het best wel zijn - en ga pas weer een nieuwe relatie aan met iemand die exclusief voor jou kiest, en niet weer als leuk scharreltje voor erbij zolang het meneer behaagt.

Probeer in eerste instantie zelf je leven op de rit te krijgen en te zorgen dat je het in je eentje naar je zin hebt en niemand nodig hebt, dan kun je vanuit een stabiele situatie eventueel een nieuwe relatie aanknopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
en mocht je weer een hele leuke, charmante, aantrekkelijke, mooie maar getrouwde of geboonden man tegenkomen, loop er dan met een heeeeeele grote boog omheen. In acht jaar moet je dat lesje toch aardig geleerd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit meer bewust een relatie beginnen met getrouwde mannen. Nu heb jij dus ook gevoeld hoe zijn vrouw zich dan heeft gevoeld. Iemand die zijn vrouw bedroog met jou, zal jou ook ooit bedriegen met een ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knap dat je zo eerlijk bent om het op GV te vertellen...en dat je verteld dat je fout zat...dat betekent dus dat je er spijt van heb...teneerste hoop ik dat je het jezelf vergeeft en hem leert los te laten...je kunt ook heel gelukkig zijn zonder relatie momenteel...ik raad je echt aan om rustig aan te doen en je niet te fixen op een relatie..ga lekker genieten van de relatie`s om je heen familie...vrienden..colega`s etc en zoek iemand die het jou niet meer verwijt een ieder kan een fout maken. troost voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek hulp bij een goede hulpverlener, bij anderen zul je waarschijnlijk net zulke antwoorden krijgen als hier sommigen bij GV doen.
Probeer dan uit te zoeken waarom dit is gebeurd (en waarom je gevoelig bent voor manipulatie) er zit waarschijnlijk een dieperliggend probleem onder anders had je je gevoel wel gevolgd en de relatie eerder beeindigd. Bindingsangst, verlatingsangst?