Ja zoals er mannen zijn die vallen op halfbloed huid en zwarte huid vallen er ook mannen op witte huid. Hetzelfde geldt voor haarkleuren en andere uiterlijke kenmerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

ik zou niet snappen waarom niet, op ieder potje past een dekseltje ...in het noorden hebben de meeste vrouwen een blanke witte huid en dat is naar het zuiden andersom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk zijn die er!! Iedere kleur heeft een schoonheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die zijn er volop!

Trouwens, vroegah was het hebben van een bleke huid een pré. Pas later werd het zonnebankbruin in..
De laatste tijd lijkt de trend van een bleke huid weer terug te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plus. Alleen al voor dat heerlijke accent: Vroegah...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Tomby: wat vind je vreselijk?
@skusme: Leuk he :-)
waarom niet. ik vind alleen maar vrouwen met een chagrijnig gezicht en dito humeur lelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou en of!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel wit vind ik persoonlijk niet zo aantrekkelijk behalve bij leuke jonge meisjes (18+) ...

Toegevoegd na 14 minuten:
dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezien de reactie die de gemiddelde "redhead" bij veel mannen oproept zou ik het wel denken!.. In het verleden werd roomblank gezien als rijk en aantrekkelijk omdat je duidelijk kon zien dat zo'n dame niet op het land werkte want dan was ze wel bruiner, later werd bruin als gezond gezien. Nu, met alle risico's die zonnen met zich meebrengt heb je kans dat roomblank weer "in" komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor er zijn zelfs cremes en dat soort dingen om je huid lichter/wit te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig wel anders had ik nu ook zonder vriend gezet ;-)
Ben van mezelf blond en een hele lichte huidskleur...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, die zijn er. Roodharige meisjes hebben vaak een lichte huid en die komen ook echt wel "aan de man"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik zo links en rechts om mij heen kijk wat voor types er op de wereld rondlopen en wat voor vreemde fetisjismes er zijn, dan zullen er ongetwijfeld mannen zijn die een wittehuid super aantrekkelijk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Asie word een blanke huid graag gezien. Een kleurtje krijgen word daar niet als mooi ervaren. Het concept zonnebank is ook een heel heel raar concept
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker weten !!!! Meestal bij roodharige dames ., heb ik vroeger altijd een zwak voor gehad moet ik eerlijk bekennen !!!!! gr. jowie57
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij maakt het hele uiterlijk niet uit; al heb je iemand die het knapst van heel je provincie is... als je echt verlieft bent dan geef je om hoe iemand is (het innerlijk) en niet om hoe iemand er uit zie (uiterlijk) ik zou dus echt niet op iemand vallen die er heel erg goed uitziet maar iedereen op z'n staat trapt vallen ;) Maar zelf vind ik een Blanke huid mooi. (iedereen is mooi zoals diegene is)

groetjes Shiva