Het kan wel, heb je een echo gehad erna? Bij mij bleek het nml. terecht, er zat er nog een, het bleek dus een tweeling te zijn geweets. Heb je een echo gehad en zit er niets meer, dan moet je hoofd nog wennen aan het idee dat het weg is. Sterkte ermee, het is niet makkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja volgens onderstaande link kan dat. heeft te maken met een hormoon wat aangemaakt wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk doe je dat !! Je lichaam heeft allerlei hormoonveranderingen ondergaan in de tijd dat je in verwachting was. Als die zwangerschap opeens onderbroken wordt, zal je lichaam tijd nodig hebben om te 'ontzwangeren'.
Vaak zijn juist die kleine veranderingen in het allereerste begin van een zwangerschap de tekenen voor een vrouw, dat ze zwanger is : meer gevoelige borsten, misselijkheid - dat merkt ze vaak al vóór ze 'overtijd' is....

Ik zou even langs je huisarts gaan, en er met haar/hem over praten. Ik kan me heel goed voorstellen, dat je met nog véél meer vragen zit.....

Ik wens je het allerbeste toe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwanger is zwanger... Dus ja dat kan wel degelijk... Een normale zwangerschap eindigt een jaar na de bevalling, het ontzwangeren duurt 12 maanden... Maar bij een miskraam duurt het niet een jaar, maar toch ook een hele tijd voor je weer helemaal terug bent in je kracht... En als je nog niet helemaal terug bent, voelt dat best wel als nog steeds zwanger zijnde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik heb zelf ook een mk gehad en ik voelde me nog een paar weken zwanger. Misselijk en erg moe... ik vroeg me steeds al af waarom ik nog zo misselijk was maar je lichaam heeft ff de tijd nodig om weer te herstellen na zo'n hormoonverandering zeg maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het kan zelfs enkele weken duren voordat alle hormonen weer uit je bloed zijn en je lichaam zich weer hersteld van de aanvankelijke zwangerschap.

Ik heb ooit één geval gezien van een dame die na een miskraam zich zwanger bleef voelen, maar steeds met en kluitje in het riet gestuurd werd. Na vijf maanden beviel ze van een gezonde, zij het wat kleine, dochter. Blijkbaar was die zwangerschap als tweeling begonnen. Nooit begrepen waarom de verloskundige geen echo had laten maken na de miskraam. Maar dat is echt een uitzonderlijke uitzondering. Gebeurt eigenlijk vrijwel nooit.