Waar kan ik het beste hulp krijgen om te voorkomen dat ik grensoverschrijdend gedrag vertoon met/bij kinderen?

Vandaag op het werk wilde ik het aan mijn collega's vertellen. Toen realiseerde ik mij dat ik het niet meer geheim kan houden en wil ik het hier anoniem kwijt. Ik verwacht absoluut geen medeleven en ik weet dat de meest erge reacties zullen komen.. Ik weet niet meer wat ik moet doen, mezelf aangeven bij de politie? Ik kan het niemand vertellen, mijn vrienden niet en ook mijn familie niet dus vandaar dat ik het hier post. Maar ik kan mezelf niet meer recht in de spiegel kijken. Ik werk in de kinderopvang en toen een kind in de broek had geplast, moest ik haar verschonen. Ik benadruk dat ik het niet heb gedaan, maar ik wilde toen ontucht met haar plegen. Vraag me niet waarom, maar die zieke gedachte had ik. Gelukkig heb ik het NIET gedaan, maar bij mij begonnen er alarmbellen te rinkelen. Ook kijk ik de laatste periode op een seksistische manier naar kinderen. Ik kijk niet naar kinderpornografie, maar ik heb wel de behoefte om dit te doen. Ik weet dat dit strafbaar is. Bij mij zijn de alarmbellen gaan rinkelen. Ik heb een zieke geest en ik weet niet waar dit vandaan komt. Het is iets van de laatste tijd, eerder had ik deze gedachtes niet en keek ik op een normale manier naar kinderen. Ik schaam me kapot? Wat als mijn ouders en vrienden hier achter komen? Niemand zal meer met me willen omgaan. Ik wordt door de politie opgepakt en misschien is dat ook maar het beste. Het is helemaal niet mijn intentie om kinderen wat aan te doen!! Ik ben bang van mezelf geworden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hulp zoeken bij een professionele vertrouwenspersoon.
Erna55
5 jaar geleden
Je hebt niets gedaan, dus het is zeker niet nodig om de politie of andere mensen in te lichten. Je hoeft je niet te schamen. Ik vind het heel verstandig dat je bijtijds ontdekt dat je in de gevarenzone zit. Je verdient hiervoor respect.
Wat wel heel dringend nodig is, is hulp zoeken. Zoals Tineke in haar antwoord zegt : meld je meteen ziek. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog.

Antwoorden (2)

Ga morgen naar je huisarts en vraag een spoed verwijzing naar een psycholoog.
Je hebt op dit moment hele nare gedachten. Maar zolang je er niks mee doet ben je geen slecht persoon.

Praat hierover met een psycholoog zodat je geholpen kan worden.

Sterkte hiermee
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heel erg bedankt Vics!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Even een update ik heb besloten om het aan mijn ouders te vertellen en dat ik heb ik zojuist gedaanWe gaan morgen naar de psycholoog en ik ga hulp zoeken. Bedankt voor de waardevolle reactie en het meedeleven.
Ritsuka
5 jaar geleden
Goed dat je deze vraag gesteld hebt, en goed om te horen dat je hulp gezocht hebt. Succes.
Meld je ziek of neem vakantie van je werk zodat je zeker niet in de verleiding komt en ga naar een psycholoog. Het belangrijkste is dat je nog niets hebt gedaan wat strafbaar is maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het is om de verleiding te weerstaan. Gelukkig geef je zelf toe dat dit een probleem is en dat je eraan wilt werken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ontzettend bedankt Tineke!