Mijn liefde voor iemand slaat om in een obsessie. Hoe kan ik dit tegenhouden, zo wil ik niet zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat lekker gaan! Ik had een obsessie voor mijn huidige vriend, en het is allemaal goed gekomen, heel goed!

Het beste antwoord

Een heel praktisch antwoord straks. Je kent jezelf het beste en dus weet jij ook van jezelf hoe snel en hoe vaak je 'de controle verliest'. Wat er gebeurt is: je brengt deze persoon voor jezelf steeds in relatie met mooie, geweldige en fantastische voorstellingen. Keer dit om.
Breng deze persoon voor jezelf heel praktisch in relatie met walgelijke, vreselijke en gore voorstellingen.
Het hoeft niet waar te zijn, maar herstel de balans.
Wat je overhoudt is een blijkbare enorm grote behoefte van jezelf aan iets, maar dat is van jezelf, daar kun je dan wat mee. Het ligt niet aan 'de ander' maar het ligt aan jezelf. Herstel de balans.
Heel veel sterkte en hopelijk succes gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Probeer een bepaald aantal uur Max aan hem/haar te besteden.Spreek dit ook af met je vrienden zodat ze je kunnen controleren.Ze willen je vast ook wel steunen misschien kun je wat vaker met hun afspreken of ga op een leuke club om de tijd door te komen.

Ik weet niet of die persoon jou ziet zitten maar ik zou de situatie ook aan diegen uitleggen.Je kunt afspreken om elkaar alleen in het weekend te zien en maar drie smsjes per dag te sturen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Daar verdwijnt een obsessie niet mee, bijtje!
Ik ken zo`n zelfde situatie. probeer afstand te nemen van die persoon als je denkt dat het niet gaat werken, en zorg dat je over je probleem blijft praten (bijv. een psycholoog). Als er een toekomst is voor jullie samen, waarom geef je je er dan niet aan over? Maar laat je niet gebruiken waneer er van de andere kant belofte`s gedaan worden die erg lang duren, dan heb je grote kans dat je gebruikt word als tussendoortje of zo. Heb jezelf in de hand, het kan wel. keep you`re eyes open!

Toegevoegd na 1 minuut:
mocht je kinderen hebben, zorg dan dat je ze niet per ongeluk verwaardeloosd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een antwoord van de bekende stuurman,die aan de wal staat. Probeer rationeel te zijn en je gevoelens niet met je op de loop te laten gaan. Het is zo makkelijk om iemand een nuchter advies te geven,als je er zelf niet bij betrokken bent!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je zo gelukkig wordt als je met gevoelens van liefde voor iemand te maken krijgt dat je eigenlijk wel 24 op 24 uur bij die persoon zou willen zijn.

Vermoedelijk heb je al de nodige nare ervaringen opgedaan met zo te zijn omdat veel anderen dit eenvoudig niet kunnen opbrengen.

Probeer iemand te vinden die net zo is als jij..is de beste oplossing..maar ja..vindt die maar even snel, hè..

Is er zo iemand nog niet in je leven gekomen maar heb je wèl een lief, praat dan met elkaar en informeer wat de wensen van de ander zijn en..pas je daaraan aan.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde is iets moois en ogenschijnlijk wordt je er gelukkig van. Dan is het niet gek dat je veel tijd met elkaar wil besteden. Heb je al aan die ander gevraagd hoe hij/zij dit ervaart? Probeer ook je geluk te vinden in wie je zelf bent, wat je leuk vind. Dan ben je minder afhankelijk van die ander en het maakt jou leuker. Iemand die zelf lekker in zijn vel zit is aantrekkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan dit gevoel!, heeft bij mij ruim 3 jaar geduurd voor dat het weg was !!! zelfs op mijn werk dacht ik aan die vrouw, die ik ovrigens nooit meer gezien heb !!! dit moet slijten !! het is geen schakelaar die je even omzet . ik wens je hier veel sterkte in !!!! gr. jowie57