Wat kan ik het beste doen in een situatie van mogelijke diefstal?

Ik was vandaag alleen thuis met me oom. En in mijn kast had ik 150 euro. Voordat ik vertrok had ik nog gecontroleerd of ik nog 150 euro daar had, want dit had ik in de avond nodig. Ik verliet me huis rond 2 uur en kwam 6 uur thuis en toen was hij al weg, want hij moest weg rond 4 uur zei hij gisteren al. Want hij was komen logeren voor een avond. Toen ik me geld wou pakken was er geen cent meer over. Alles was weg. En ik weet 100% zeker dat er veder niemand bij mij thuis is gekomen. Ik heb nog niet naar hem gebeld. En ik heb niemand verteld dat ik daar geld heb verstopt.

Weet jij het antwoord?

/2500

weet je echt 100% zeker dat je de €150,- niet onbewust verplaatst hebt? Mijn vriendin wist namelijk ook zeker dat ze haar portemonnee in haar tas had en ze had het ook dubbel gecheckt. Later in de stad had ze haar portemonnee ook vergeten, omdat ze hem onbewust verplaatst had. Daar kwam ze ook pas achter toen ze haar portemonnee vond (in de stad dacht ze dat ze hem had laten vallen of dat hij gestolen was.) Is dit niet het geval? Inderdaad eerst naar je oom gaan, zonder hem gelijk te beschuldigen. Vraag hem of hij er misschien iets van weet. (ik zou niet weten hoe je dit goed moet aanpakken, zonder direct ruzie te krijgen) Anders zou ik de politie er bij halen.. zijn er nog andere dingen weg of is het alleen de €150,-???

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100