Hallo,

Ik zou je eerst nog even willen verwijzen naar:
www.leerlingen.com/liefde.

En nu het antwoord op de vraag:

Ik als jongen vind het niet erg als je een jongen niet durft aan te spreken en liever een briefje geeft.
Het is ook niet laf, omdat iedereen er denk ik wel een beetje moeite mee heeft, om gewoon zijn gevoelens te vertellen aan degene waar die verliefd op is.

Als je een uitgebreider antwoord wil vraag het even, dan zal ik dat even voor je doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oke:

Een jongen vind het denk ik romantisch als je hem een briefje geeft waar je je gevoelens op zet (eventueel zonder je naam erbij), dat maakt het spannend, voor hem en voor jouw.

Gewoon dat briefje in zijn kluis doen en dan kijken hoe hij reageert.

Toegevoegd na 12 minuten:
Toevallig als je hier even kijkt:

http://liefde.leerlingen.com/vraaghet.php?id=144064 (er is alleen nog geen antwoord op, maar morgen zeker weten wel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een min, ik wil graag uitleg dan kan ik het verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, ik vind dit antwoord heel oké.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (13)

Nee, hooguit onzeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor helmaal niet, ligt aan de inhoud van je brief en de intentie erachter? Enkel heb je niets in de kluis van een ander te zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, zijn trefwoord is liefde, dus de inhoud van de brief en de intentie zullen daar dus iets mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet enkel niet wat hij bedoeld, liefde winnen of juist afpakken van een ander!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, das waar
Nee, vind ik juist spannend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, beter dan helemaal niets durven te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neeeeeeeee man, dat is juist super lief, ik vind het heel romantisch....
mits je er iets op gezet hebt....
dit zijn de kleine dingen waar mensen van houden. ook al geeft niemand het toe...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niet, stoer juist! Je moet het maar durven!
Hoe zou jij dat vinden, leuk toch? Het is een compliment, dat vind iedereen leuk. Succes gegarandeerd (nou ja, bijna dan...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet laf.
Face to face is altijd de beste keus, in ieder geval als het om liefde gaat, maar natuurlijk is dit ook het moeilijkst.
Dus een brief is opzich nog wel een slim idee hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtstreeks zeggen.
Als het om een liefdesbrief gaat : nee, spannend juist, en eigenlijk ook best wel dapper.
Als het een brief is waarin je het uitmaakt : ja, heel laf. Dat doe je face-to-face.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker niet laf, vind het inderdaad ook wel wat spanneds hebben! en het kan natuurlijk zijn dat wanneer je het 'in het echt' wil zeggen je er niet uitkomt, dan vind ik een brief een mooie oplossing, vind het wel speciaal een brief, zeker niet aan laf denken dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als je het niet persoonlijk durft te geven is het een goed alternatief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer verstandig nee heb je en ja kun je krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat snap je niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet laf maar heel slim je moet het zo doen
volledig eens met peco, romantisch en zeker gemeend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor..zeker niet laf. Ik vind het wel een lief gebaar van jou.

Wellicht hij ook wel..dat hoop jij toch ook, hè?

Gr. Ton