Wat kan je allemaal doen om een meisje duidelijk te maken dat je haar meer dan leuk vind?

Dus nog niet meteen het zeggen van ik vind je leuk, maar op het gebied van flirten. Wat kan je doen doordat zij weet/ het vermoeden krijgt dat je haar meer dan leuk vind

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop het boek van Youris!
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
is pas aan het eind van de week klaar, dat boek.

Antwoorden (4)

Doe niet zo kinderachtig. Stap op haar af en vraag haar om met je te gaan wandelen in het park en daar een ijsje eten. Als ze zegt 'Nee, ik lust geen ijs', dan weet je meteen dat die meid niets voor je is, of dat jij niets voor haar bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp dat het voor jou niet zo simpel is als 'vraag haar mee uit' en dat snap ik ook, want zo makkelijk is dat niet.
Als je zover niet wilt gaan, zou je wel door voorzichtige hints en flirts duidelijk kunnen maken dat je haar aardig vindt en misschien wel meer dan aardig.

Als eerste zou je kunnen beginnen haar duidelijk te maken dat je graag bij haar bent. Dit kun je doen door haar gezelschap op te zoeken. Ook kun je contact met haar zoeken over SMS of e-mail en daarbij dingen bespreken die jullie gemeenschappelijk hebben. Als je haar vaker spreekt, zal het steeds makkelijker worden om met haar te praten, zelfs als je verlegen bent. Zoekt zij ook steeds vaker contact met jou? Dan zit je op het juiste spoor!

Complimentjes geven wordt ook altijd op prijs gesteld, maar zorg er wel voor dat het oprecht blijft en simpel. Dus niet ‘wat heb je mooie ogen’, maar denk meer aan ‘wat een mooie broek, is die nieuw?’ of zeg er iets van als je ziet dat ze naar de kapper is geweest. Zeg dit tussen neus en lippen door, maak er geen big deal van.

Ook kun je haar om haar mening vragen. Ook hierbij geldt weer, maak het niet te zwaar maar houd het simpel! Vraag haar of ze je advies kan geven over iets waar zij veel van af weet maar houd het wel oppervlakkig (dus wel: computergames, niet: psychologie).

Probeer vooral niet versierderig te doen, heel veel meisjes zijn daar echt allergisch voor! Houd het leuk en gezellig. En let op: praat niet alleen, maar luister vooral!
Hopelijk zal je, als je positieve reacties krijgt wanneer jullie met elkaar praten, steeds meer durven en uiteindelijk de stap kunnen nemen om haar een keer mee uit te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat meisje je vraag op G.V laten lezen!!
dan weet ze het meteen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft heel veel met lichaamstaal te maken.
Verder, geeft ze jou speciale aandacht? kijkt ze je langer dan normaal aan? loopt ze uit zichzelf naar je toe? wordt ze een beetje rood als je met haar praat? praat ze als eerst op msn? gaat ze nerveus aan haar haar frunniken? En worden haar pupillen zichtbaar groter als ze je aankijkt?
Dit zijn allemaal signalen van een vrouw als ze met een leuke man/jongen is. het zijn er natuurlijk veel en veel meer, maar je kunt er vast wel iets mee.

Succes er mee.!