Kun je je vriend of vriendin ontvankelijk maken voor een nieuwe kerngedachte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van je vriend of vriendin af wil, moet je met zulke vragen aankomen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik hou van wat ik heb, dus geen kerngedachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk kan dat, maar het is wel heel sterk afhankelijk hoe open deze persoon er voor staat.

Het beste antwoord

Als je relatie goed is, kan je elk onderwerp bespreken. Ook grondgedachten, kerngedachten, essentiele zaken des levens, noem maar op.
Ik ken voldoende echtparen die gezamenlijk een nieuwe weg zijn ingeslagen, maar dat betekent niet dat jij dit ook kunt met jouw vriendin.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je vriend/vriendin daar voor open staat..
Anders kan je het beter 'met rust laten'. Maak geen verdriet of haat!