Wat te doen? Ik kan maar niet duidelijk maken dat ik haar ook meer dan leuk vind..

Het wil me gewoon niet lukken, vandaag weer(het is een collega en zie haar daarom gemiddeld 1x per week).

Ik kom niet verder dan het gedag zeggen, en misschien het beetje lachen. We praten ook wel is, maarja echt verder lukt het me niet om te komen.. Zelfs dit wil me trouwens niet altijd lukken..(ben een ietwat verlegen)..

Zij maakte 8 maanden geleden al kenbaar mij meer dan leuk te vinden, maar van mijn kant wil het maar niet lukken sinds ik haar ook meer dan leuk ben gaan vinden( begin dit jaar ongeveer)..

Wat moet ik nu doen, word echt gek van me zelf... Hoe langer het duurt, hoe meer ik ga twijfelen..

Toegevoegd na 8 minuten:
Bedankt voor de al snelle antwoorden, bedenkt trouwens wel dat ik wat verlegen ben, ofwel: Gewoon vragen is bij mij niet zo gewoon....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar ben je bang voor?
Wat is je angst?

Antwoorden (12)

Gewoon, vragen of ze en keer mee uit eten gaat danwel een filmpje wil pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon blijven doen is de enige oplossing want je zult elkaar toch 1x in de week blijven zien op het werk.

Toegevoegd na 28 minuten:
Misschien eens een briefje in haar jaszak stoppen met een uitnodiging voor een leuke film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer dan leuk is niet genoeg. Zij wil dat je haar de allerliefste verklaart, zij wil dat je haar de allermooiste verklaart. Zij wil horen dat je alles voor haar wilt doen.
Ze wil horen dat je in haar de enige ziet.

En dan wil jij haar vertellen dat je haar MEER dan leuk vind? Meer niet? Geen wonder dat ze je niet antwoordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is vaak niet zo gemakkelijk als je denkt.
Het wordt gemakkelijker als je dit zonder omhaal aan de ander vertelt.
Kies hiervoor een moment uit waarbij jullie allebei over voldoende tijd beschikken.
Biedt ruimte voor emoties van de ander (en eventueel jezelf) en blijf respectvol.
Vertel ook eerlijk welke gevoelens je zelf bij hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
++ idd
Kom op,heb lef! Vraag haar mee uit eten en lucht je hart. Vertel haar gewoon heel duidelijk,zonder er omheen te draaien wat je voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je het dan niet met een leuk kaartje/emailtje/bloemetje vragen/zeggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg haar op een geschikt moment wat je voor haar voelt en kijk haar indringend aan......Al zal dat laatste je nog moeilijk af gaan. Succes factor zeer groot. (Dus eerlijk en oprecht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ZEG HET MET BLOEMEN!!

Toegevoegd na 1 minuut:
of met "merci"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet die verlegenheid nu maar eens even aan de kant zetten en tot aktie overgaan. Bedenk dat als jij maar passief blijft wachten iemand anders je wel eens voor kon zijn met haar het hof te maken en dan heb jij zometeen het nakijken. Als je de moed niet hebt haar aan te spreken en uit te nodigen voor een gezellig samenzijn (drankje, etentje, film, wandeling of kies maar uit) dan doe je dat toch gewoon eerst schriftelijk?! Zoek een mooie kaart; zoek er eventueel een lief gedichtje bij en stuur of geef haar die. Samen met je uitnodiging uiteraard. Succes ermee; het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. Ze vreet je tenslotte niet op.
13 jaar geleden
Waar ben je bang voor? Probeer daar iets aan te doen.
Een vrouw houdt van recht voor de raap: gewoon zeggen dat je haar geweldig vindt. Dan is het ijs gebroken.
Uit je verhaal blijkt dat je niet wordt afgewezen, dus kom op man. Laat je verlegenheid niet de baas blijven, JIJ bent de baas!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je werk, kun je haar ook per mail uitnodigen voor een etentje/filmpje en zo verder. je kan ook zelf voor haar gaan koken. dan heb je ook tijdens je dat af en toe een smoes om even weg te lopen(sorry even het vlees omdraaien) en ongemakkelijke stiltes te vermijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is dit een ijsbreker:
http://www.chocobox.nl. Korte uitleg. Je kunt per post een Milka doos chocola opsturen met een persoonlijke tekst erop. Heb je meteen een gespreksonderwerp de keer daarna als je haar ziet.
Overigens een opstekertje. Vrouwen zijn dan wel dol op stoere mannen enzo. Maar als mannen te verlegen zijn om hen aan te spreken zien ze het als een groot compliment. Go for it! You rule!