hoe overwin je twijfel bij je vriendin?

mijn vriendin twijfel of ze nog gevoelens heeft voor haar ex en of ze voor mij verder wil gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klote zeg!
Niet, moet ze echt zelf doen.
Kan trouwens jaaaaren duren. Ik ken iemand die na 5 jaar toch besloot terug naar haar ex te gaan.
Kimath
13 jaar geleden
dit is een vervelende situatie,maar jij kunt hier niet veel aan doen. Je vriendin moet de keuze maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat jullie reageren, alleen probeerd haar ex op haar in te praten en liegt tegen haat over diverse zaken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat je kan doen is eerlijk zijn, en haar veel vertrouwen en liefde geven. Als je dat goed doet is de kans groter dat ze voor jou kiest, maar de keuze zal ze echt zelf moeten maken. Geef haar wat ruimte zodat ze zich in ieder geval niet vastgezet voelt.

Het beste antwoord

ze is in elkgeval eerlijk hierover tegen jou je vriendin weet hou jij bent daarin moet je vertrouwen hebben denk niet dat je iets moet doen om te overwinnen dit is een verkeerde basis in een relatie dan blijf je jezelf altijd afvragen of zei wel de juiste keuze maakte enz je vriendin zal altijd wel iets aan gevoelens hebben voor haar ex dat is normaal ze hebben immers een verleden hopelijk komt je vriendin snel met antwoord ook voor jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

idd is ze erover eerlijk zoals wordt vermeld, maar ik denk dat je met je vriendin leuke dingen komt te doen,,, bv een romantiscg weekendje weg diner bij kaarslicht, verras haar met een picknick, juwelen(hoeft te duur te zij) laat haar zien en merken dat je van dr houd en dat je oud met dr wilt worden, je vriendin heeft je zeker negatieve dingen over haar ex gezegt,, zorg ervoor dat je een betere partner bent dan haar vorige!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twijfel kan ze alleen zelf overwinnen.
ik zou de hele zooi los zien van elkaar, mijn partner de ruimte geven, mezelf op de achtergrond houden en laat ze het maar duidelijk krijgen voor zichzelf.

ze zou even helemaal op zichzelf moeten staan en zich tijdelijk los moeten maken van jullie bedien.
dan kan ze kijken waar ze staat in het leven. wie ben ik, wat wil ik en waarom. en dan een knoop doorhakken. als jij en de ex dit beïnvloeden duurt het alleen maar langer voor ze deze dingen duidelijk heeft.

als je overwint is het niet 'echt' .....
ze hoort bij jou te zijn omdat ze dit wil voor heeft gekozen voor de volle 100%, of bij haar ex in dit geval (even los van wat jij hiervan vind en bij voelt)
de beste keus hoeft helaas niet altijd de makkelijkste te zijn.

succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenstaande samengevat:
-Je moet niet gaan 'overwinnen'; als ze voor jou gaat, gaat ze voor wie je ECHT bent;
-twijfel overwinnen kan ze alleen zelf;
-wees een goede partner, verder kun je alleen afwachten;
-geef haar de ruimte om er achter te komen wat ze voelt.

Ik zou daargraag nog iets aan toevoegen:
Jij bent óók een mens, jij hebt ook recht op duidelijkheid en je leven moet niet afhangen van de grillen van haar!
Geef haar dus de ruimte, maar vraag om duidelijkheid! Spreek desnoods iets met haar af van: "Neem 3 maanden de tijd om uit te zoeken hoe het zit, en hak dan de knoop door". Anders blijf je wachten, hopen, en verlamd in een hoekje zitten.
Als zij echt goed voor je WIL zijn (nog los van of ze dat KAN; dat is wat ze wil uitzoeken toch?), zal ze genoeg respect voor jou opbrengen door helderheid te geven en een knoop door te hakken. Doet ze dit niet, dan hebben jullie volgens mij ook een antwoord op 'moeten we bij elkaar blijven?"- niet het meest wenselijke antwoord gok ik, maar wel een antwoord waarmee je verder kan.