Je maakt de meeste vrienden op plaatsen waar je graag komt en waar je het gevoel hebt dat je er jezelf kan zijn. Waarom? Dan straal je, en trek je automatisch anderen aan. Dan is het kwestie van de "klik" te voelen tussen jou en een ander om te weten dat dat een goede vriend(in) kan worden.

Wie op alle plaatsen zichzelf kan blijven, kan dus op alle plaatsen vrienden vinden.

Praktisch: zoek je vrienden? Zoek jezelf een cursus of hobby die in de lijn van je talenten en passies ligt, en daar zal je ook vanzelf gemakkelijker mensen tegenkomen waarmee het zal "klikken".

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

Op een camping of bungalowpark.
Iedereen is vrolijk en in vakantiestemming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het adres waar de postcodeloterij de jackpot uitkeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de sportclub en bij "gezamelijke" vrienden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de middelbare school en je evt. vervolgopleiding.

Daar zit je een groot deel van je tijd, tijdens een periode dat je verandert van kind naar volwassene. Daar maak je een hoop dingen voor het eerst mee en kom je in aanraking met heel veel verschillende mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toen ik jong was; in de kroeg/het jeugdcentrum.
nu; op het vrijwilligerswerk.
13 jaar geleden
Tijdens studie / Universiteit & studieverenigingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het sociale leven en op de sportvereniging. (het gevoel van SAMEN bindt denk ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op school, studie en daarna op werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sociaal leven. Niet thuis achter de pc in ieder geval.
School, werk,vakantiebestemming,sporten, buurthuizen, uitgaan bibliotheek, zwembad, strand etc.
Vooral ergens wat jij leuk vind om te doen. Zo kan je iets gemeenschappelijks hebben.

Veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op al die plekken waar je het nooit verwacht zou hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten het huis in ieder geval.
Op school, werk, sportclubs, cafe, meetings (@ amsterdam, rotterdam, utrecht etc.)
Hmm.. en verder heb ik geen enig idee meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op het internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vereniging/club
daar waar mensen zijn die van hetzelfde houden als jij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij zo'n vraag denk ik,vrienden maak je zelf ,waar maakt niet uit,kan zelfs in supermarkt ontstaan.Als je openstaat voor anderen krijg je ook veel terug.
Denk dat vrienschap ook veel op werkvloer ontstaat ,soms besef je het zelf niet maar een collega is vaak ook vriend(in) waar je boel tegen verteld ook al loop je elkaars deur niet plat(je ziet hem/haar immers bijna elke dag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een kroeg.
Op vakantie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze site http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
je schrijft je in , kan je activiteiten plannen met anderen of , het is onwijs leuk en gezellig altijd en je maakt snel vrienden , omdat het zijn altijd groepen mensen die gezellig bij elkaar komen , voor leuk uitje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen waarmee ik goed bevriend ben, ken ik van mijn opleidingen en/of werk.
Mensen waarmee ik dus intensief heb samengewerkt op de één of andere manier.

Het verschil is wel of je op zoek bent naar het niveau kennissen (oppervlakkige vrienden) of naar meer diepgang. Ik zelf noem mensen waarmee ik af en toe iets deel of doe en waar ik het over de dagelijkse dingetjes heb, geen vrienden. Mensen waaraan ik alles kan vertellen en waar ik een warme band mee voel, zijn mijn vrienden.
Dat verschilt voor mensen en is dus persoonlijk. Je kunt op allerlei plekken waar je mensen ontmoet natuurlijk vrienden vinden. Echte Vriendschap zal zich allen pas laten zien als je langere tijd dingen met elkaar meemaakt en blijkt dat ze er ook zijn als het heel goed of juist niet goed met je gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In hun hart..lijkt mij..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op kamp gaat waar je intresse voor heb. Of op een vereniging. of op school. of in de nieuwe wijk waar je woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het schoolplein!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muwahahaha,, je ziet echt 'oudere' mensen met die scholieren spelen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dan weet je niet hoeveel moeders en nieuwe vriendinnen maken met andere moeders op het schoolplein!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook dat!!!!
Voor mij was dat in de arcade en op anime en Sci-Fi conventies.. op dat soort plekken weet je vaak ook gelijk de hobbies van degenen die je leert kennen en heb je gelijk een aanspreekpunt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal bij een vereniging waar ze bij zijn aangesloten.