Kan het nog goed komen?

Mijn ex en ik zijn ongeveer 12 weken uitelkaar. Omdat hij gevoelens voor een ander meisje had. Ze hebben ongeveer 6 weken een relatie gehad. Je moet er wel bij weten dat die relatie is begonnen op de dag dat het tussen hem en mij uitging.
Nu is het tussen hen. En mijn gevoelens voor hem zijn niet over gegaan... ik heb een week of 4 geleden weer contact met hem gezocht, en het gaat eigenlijk heel goed, het is heel gezellig als we hyven of msnen. Zou het nog goed kunnen komen? En zou ik het hem moeten vertellen? Ik ben bang dat hij me voor gek verklaart. Ook al is daar geen echte rede voor...

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel hij wil weer bij je terug komen, weet jij dan nog wel zeker dat je het wil, hij heeft je blijkbaar al eens eerder voor een ander verlaten en weet dat jij hem toch wel weer terug neemt. Als jij jezelf dat vertrouwen kan geven en echt zeker weet dat hij deze keer wel bij blijft (natuurlijk weet je dat nooit 100% zeker, maar goed). Ik zou nog eens goed gaan nadenken of er niet iemand is die altijd 100% voor jou gaat, niet jou verlaat voor een ander en dan met hangende pootjes weer terug komt naar het vertrouwen. Heb het er goed met elkaar over voor je halsoverkop weer wat begint en je weer in dezelfde situatie eindigt.

Tja op jouw leeftijd moet je daar niet te serieus in zijn. Probeer je eerst eens in andere contreien op te houden, nieuwe mensen leren kennen, ook jongens. Misschien vind je het daar zelfs leuker, maar het zal je aandacht in ieder geval even van deze kwestie afhouden. Daarbij kan je misschien na zo`n periode er achter komen of je echt nog wel terug wilt. Laat hem sowieso alle moeite doen die maar kan, kijken of zijn bedoelingen wel echt juist zijn, of dat hij je alleen maar wilt omdat ie nu even niks heeft.

Mijn ex!!. Meisje je bent 16 jaar, laat hem toch lekker bij zijn andere lief. OP die leeftijd heb je toch aan elke vinger een goeie. Je hebt nog zooooveel tijd voordat je je bind.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100