Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heimwee tijdens de zwangerschap wat doe ik eraan?

Ik ben sinds gisteren 19 weken zwanger en ben sinds 2 dagen met mijn vriend gaan samenwonen. Alles ging goed met het klussen etc totdat we daar gingen zitten en mijn moeder naar huis ging. Ik kreeg zo'n enorme heimwee en heb de hele avond gehuilt ben die avond ook weer thuis op visite geweest maar eenmaal terug kwam het weer.

Nu vraag ik mij af wat kan ik hier tegen doen? Ik heb vroeger veel ruzie thuis gehad en sinds een poos gaat het super goed tussen mij en mijn ouders. Dus nu ik weg ben mis ik alles aan thuis, daardoor voelt mijn vriend zich natuurlijk niet lekker in zijn vel. Hij denkt dat het door hem komt dat ik me niet 'thuis' voel bij hem.

Groetjes,
Pamela

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is niet niks, 19 weken zwanger en dan gaan samenwonen. De afgelopen periode heb je het te druk gehad met klussen, om je hormonen allemaal op een rijtje te zetten. Nu die druk van het klussen van je af is gevallen, en je mist het vertrouwde van je thuis, en de hormonen gieren door je lijf, nu wordt het een beetje te veel, wat ik me heel goed voor kan stellen. Alles moet nog een plekje krijgen en dat heeft tijd nodig. Er van uitgaande dat jouw vriend daar wel begrip voor kan opbrengen, dan komt alles goed. Probeer zo veel mogelijk van je zwangerschap te genieten en gun jezelf de tijd om de nieuwe situatie te wennen. Succes!!!!!
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding