mijn zoon herkent zijn eigen kind niet van de babyfotos is dat abnormaal?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Neen waarom zou dat abnormaal zijn, misschien ligt het aan de foto's .
Er zijn ook gigantisch veel mensen die niet eens zichzelf herkennen op een foto.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat iemand zijn kind op een aantal (alle?) babyfoto's niet herkent zou ik niet van opkijken. Dat iemand zichzelf niet herkent van een foto kan ook gebeuren. Het wordt gekker als dat van een reeks aan foto's gebeurt of dat dat in het dagelijks leven gebeurt met collega's en/of familieleden of zichzelf in de spiegel. Dan kom je al snel in het gebied van https://nl.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosie Maar ja baby's lijken allemaal op elkaar. Als het gaat om een kind wat ondertussen al weer een paar jaren oud is en dus een veel herkenbaarder gezicht heeft is dat niet zo gek.

Antwoorden (1)

Dat is wel een beetje raar