Wat is de beste manier om als vrouw een man te veroveren?

En dan bedoel ik echt het hart van de man. Niet voor een gezellig nachtje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het is zinloos om iemand te veroveren. Het moet wederzijds klikken, pas dan heeft het kans op echt succes.

Het gaat er dus om dat je iemand vindt die helemaal bij je past, waarmee je kunt lachen. Waarmee je voldoende ruzie kunt maken zonder dat het stuk gaat. Waar je trots op bent, en die trots op jou is. Waarmee je kunt vrijen op de manier dat je elkaar elke keer weer opnieuw verrast.

zoiets...
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

met goede en keiharde sex
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hem het gevoel geven dat hij speciaal is. Leuk lachje hier en daar, bij hem in de buurt gaan zitten op school, of op het werk,in de disko ,interesse tonen in de muziek die hij luistert of de kleding die hij draagt.. Maar het belangrijkste is dat als jij hem leuk vindt, je dat meestal vanzelf uitstraalt
.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De liefde van de man gaat toch door de maag? Doe daar je voordeel mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefen onderstaande zin goed in en gebruik hem minstens eens per week:

"Schatje, als jij graag een biertje gaat drinken met je vrienden, dan vind ik dat prima"

PS: voor extra punten: "En als je wil zal ik je brengen en weer komen halen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Sorry, het gaat hier over LEUKE mannen.
capthavoc
13 jaar geleden
lol goeie + go girl
Luister naar z'n verhaal.
13 jaar geleden
Verhef je geliefde tot de allerliefste, tot de allermooiste en zij/hij kan jou niet weerstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Kwijl.
Dicht bij hem gaan staan en heel oprecht en onzeker ZEGGEN dat je hem leuk vind.

Iedere man zal ervoor zwichten. Tenzij hij bezet is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hem het gevoel te geven jouw te veroveren
over and over again