hoe haal je jouw grootste liefde uit je hoofd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn vraag aan jou , waarom wil je dat? Als het nog heel pril is dan proberen veel aan andere dingen te denken en doen zodat je dit persoon kunt vergeten. Volgens mij denken we allemaal nog weleens terug aan een oude liefde kan dat kwaad nee denk ik.

Dat kun je niet op commando, gezegde is oude liefde roest niet. Het is meer om een kunst om het te accepteren dat de liefde over en uit is. Dat moet een plaats krijgen, daarna kun jij je pas weer open stellen voor een nieuwe liefde. Misschien kan deze dan jouw oude liefde doen vergeten.

Word verliefd op een ander, dat is de snelste manier om het te vergeten.

Door te beseffen dat het niet de grootste liefde is. Liefde maakt vaak blind (ook een gezegde), en daardoor denk je dat het je grootste liefde is. Maar is dat ook zo in werkelijkheid? In mijn optiek zou er maar 1 de grootste liefde mogen hebben. En dat is voor jezelf. Als je die liefde kunt vinden, zal je al het andere in een beter kader kunnen plaatsen, en zo ook je afhankelijkheid.

dat gaat niet snel, praat er met die gene over. is de beste manier!

Beste Gast, Er rijzen direct wat vragen als ik je vraag zie. Waarom zou je je grootste liefde uit je hoofd willen halen? Echter als je zeker weet dat je haar uit je hoofd wil zetten is dat mogelijk. Natuurlijk is het ook mogelijk om dit soort emoties op een andere manier onder controle te krijgen. Binnen het NLP zijn diverse interventies die je zouden kunnen helpen. 1 van deze interventies is de collaps anchor methode. Het staat je natuurlijk vrij om op internet uit te zoeken wat dat is. Het heeft met ankeren te maken. Om een heel lang verhaal kort te houden ........ het patroon dat zich nu afspeelt in je hoofd zal veranderd worden. Dit klinkt wellicht wat creepy maar stelt eigenlijk niet zo veel voor. Je kan in je omgeving zoeken naar een goede NLP praktijk en daar vragen of ze je kunnen helpen. Veel sterkte

Als jij weet dat jouw grootste liefde jou niet ziet zitten dan moet je verder met je leven en gaan zoeken naar een nieuwe liefde. Ze zal altijd ergens in jouw geheugen blijven zitten. Maar of je daar je hele leven mee wil doen is dan de vraag. Onbeantwoorde liefdes zijn vreselijk, maar een nieuwe liefde zal de oude wel wat kunnen vervagen.

er zijn 2 manieren: 1) gewoon de tijd uitzingen. Dit kan maanden of zelfs jaren duren, maar uiteindelijk verdwijnt die liefde uit je hoofd. 2) door sterk te zijn en je blijven ontwikkelen, dus echt je best doen om je gedachten te verplaatsen en weer open te staan voor iets nieuws. Binnen een jaar ben je er dan vanaf. Zowiezo is het belangrijk dat er geen vragen of geheimen meer zijn. Zorg dus dat je het kan afsluiten.

Wss houd hij/zij van haar/hem maar is hij/zij onbereikbaar door een vriend(in) te hebben of geen interresse. Hier heb ik al eerder advies over gegeven je kan haar/hem uit je hoofd zetten ga sporten, lol maken met vrienden, alles opschrijven, of juist alles eruit huilen en er niet meer aan proberen te denken, chocola eten helpt ook :) ik hoop dat je er wat aan hebt! :)

*loslaten. Een grote liefde die ook een onmogelijke liefde blijkt te zijn kan nog goedkomen een enkele keer door los te laten, hoe moeilijk dat ook is. *Zoek je eigen bezigheden en blijf de dingen doen die je leuk vindt. neem ook de tijd je verdriet te verwerken en geef ook dat de ruimte. *Ga leuke dingen doen met andere mensen, maar probeer het vriendschappelijk te houden. *neem wat meer tijd om te rusten/slapen, verdriet verwerken kost veel energie. *weggooien hoeft niet maar berg een poosje alles op wat je aan diegene doet denken. Foto;s weg, haal hem uit de lijst van je chatprogramma, uit je telefoon, ruim spullen van hem even weg zodat je niet constant aan hem herinnerd wordt. *Schrijf alles van je af, schrijf daarna een positief stukje van wat je die dag gedaan hebt of positieve herinneringen die je zo voor je kunt halen, hoe dan ook, sluit je verhaal positief af, telkens weer. *Ruim tijd in voor je verdriet en doe dat een halfuurtje of zo op een dag of in de heftigste periode een paar keer per dag, laat daarbij alle gevoelens los die je bestoken. schreeuw, huil, zing stomp je kussen in elkaar laat het los wat er naar boven komt en hou je niet in, het is de verwerking ervan die op je af komt. Doe daartna wat leuks, wat het ook is. Zet agressieve muziek op of juist jank muziek, of een jankfilm. trakteer jezelf op wat zoet, maar met mate. zoetigheid is ook troost, het moet alleen geen verslaving worden. *noteer ideeen die zouden kunnen maken dat het nog goed kan komen. Mocht het gebeuren dat je hem na lange tijd toch weer tegen komt dan kan dat wellicht bespreekbaar gemaakt worden. *mail,sms, bel, bezoek hem niet, laat niets meer horen. enig vorm van contact doet de vlam weer oplaaien. *Werk aan de liefde voor jezelf. Daar hoef ik verder niet over uit te breiden. Over dit onderwerp is hier op GV zat te vinden. De tijd heelt alle wonden... Hou er rekening mee dat er wat tijd in zit. Zoiets gaat niet in een paar dagen over.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100