Dat wordt beheerd door de bewindvoerder. De kinderbijslag komt binnen op de rekening die door de bewindvoerder wordt beheerd. Elke week wordt een deel van de kinderbijslag gebruikt om geld te storten op uw leefgeldrekening.

"Wanneer u onder beschermingsbewind staat, kunt u niet zelf over uw financiën beschikken. Uw inkomsten en uitgaven worden dan beheerd door uw bewindvoerder. Hij gebruikt hiervoor een bankrekening waar u geen toegang toe heeft. Op die bankrekening komt ook uw kinderbijslag terecht. Omdat u kinderen hebt, heeft u meer leefgeld nodig dan iemand zonder kinderen. De bewindvoerder stort voldoende geld op uw leefgeldrekening om samen met uw kinderen van te kunnen leven."