Hoe zorg ik dat een filmpje van een gevecht wegaat?

Er is dus hevig gevochten een paar dagen terug bij mij op school alleen mensen zaten te filmen alleen we zijn bang dat dat nu op het internet komt, hoe kunnen we dat voorkomen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Niet. En volgende keer niet zo dom zijn om te vechten...
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Met een beetje geluk ligt het al bij de politie. Die zal het niet publiceren. Mogelijk alleen de ettertjes identificeren en gepast straffen. Dat is fijn toch?

Antwoorden (1)

Aangifte doen voor privacyschending mensen mogen je niet zomaar filmen en helemaal niet onder school je