Kan je zwanger worden van een familielid door een anonieme spermadonor?

Wanneer je niet weet dat een familielid een spermadonor is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Tegenwoordig zou dat niet meer mogelijk mogen zijn, omdat anoniem niet meer anoniem is. Gegevens van de donor en van de ontvang(st)er zijn bekend.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is wel mogelijk en komt, in tegendeel tot wat de andere brantwoorder zei, soms ook nog voor. Wel is deze kans natuurlijk erg klein.