Wat kan ik doen nadat ik haar verkering heb gevraagt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Haar een dikke knuffel geven, geen kus dat is te snel en schrikt ze van Toegevoegd na 46 minuten: alleen als ze ja zegt dan, als ze nee zegt zech jij jammer, niet boos worden

Wachten op het antwoord!

Afwachten.......!

Afwachten hoe zij erop reageerd.

Het weer uitmaken?

Na de ja: zoenen zoenen, maak me gek!

Mee uit eten nemen om elkaar eerst eens beter te leren kennen! Ik weet je leeftijd niet, maar als dat teveel gedoe is kan een avondje bioscoop (of gewoon film thuis) ook al leuk zijn.

een rode roos geven

Alle cup a soup smaken in een grote kom en er water bij doen Naar buiten met een papieren zak over je hoofd Deurklinken verwijderen Met je hand op dat balletje van je muis wrijven en zo gaan sturen met de muis Getallen in een schrift opschrijven en probeer tot de miljoen op te komen Letters poepen Klim in een boom Je onzichtbare huisdier uitlaten en alleen een riemn meenemen Een duif achterna zitten Je elleboog zoenen

Bronnen:
http://forum.girlscene.nl/forum.php/Lifest...
Voor meer dingen die je kunt doen zie:

Als ze daarin toestemt, zou je kunnen gaan knuffelen, en samen dingen gaan ondernemen. Geniet van die tijd.

als ze ja zegt: laat zien dat je blij bent! Streel haar bijvoorbeeld voorzichtig en let heel goed op wat zij leuk vindt. Verlegen lachen is niet erg, dat is juist schattig.

verloven en trouwen als het de ware is

thuis op de bank wachten tot de telefoon gaat.......... Toegevoegd na 1 minuut: tring.... hoi met mij! ik heb erover na gedacht! tuut tuut tuut

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100