Is het beter om het te vragen of te laten?

(Zie verhaal van;; Mijn vrienden doen raar sinds ik weer met mijn vriendje hebt, waarom doen ze dat?)
Nou dit is zeg maar een vervolg daarvan. Zo irritant. Gisteren praatte ik met hem op msn. Hij deed eerst erg aardig enzo. En begon hij over zijn leven te praten (zoals gewoonlijk). Maar later begon hij beetje negatief te praten. tot dat hij zei dat 'A' mij haatte omdat ik bij hun verlegen was en als mijn vriendje 'S' komt ben ik niet meer verlegen. Terwijl het andersom is. En dan begint hij over mijn vriendje dat hij mij gebruikt. Dat geloof ik dus echt niet ><'

Is het beter om aan mijn vrienden onder te vragen. Maar ik ben bang dat 'W' boos wordt op mij. ><' En ik durft het eigenlijk ook niet te vragen. :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De ene keer is het beter te vragen, de andere keer om het te laten. Per definitie pak je de verkeerde aanpak en achteraf is alles anders. Laat je niet in de war brengen wat A denkt, B zegt en C doet.
Blijf open en eerlijk tegen iedereen en als mensen achter je rug om praten, zeg je er wat van. Werkt dat niet, dan mijd je die mensen. Als mensen de waarheid niet kunnen verdragen, heb je niets aan ze is het zonde om daar je tijd en energie in te stoppen. Blijf jezelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan t beter wel vragen anders blijft t toch kriebelen.let wel op hoe je t vraagt,dus niet aanvallend en sta open voor een andermans gedachte,ook al deel je een mening niet.maar probeer erachter te komen waardoor er bepaalde meningen er zijn.daarna kan je t met rust laten en zal "tijd"laten zien wat waar is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is beter jezelf eerst aan deze wirwar te onttrekken. En het gedrag van mensen te willen begrijpen is zinloos. Kijk er van een afstand naar, en begrijp dat dit tijdelijk is. Je hoeft niet mee te gaan, in dingen die niet prettig aanvoelen. Ga nooit voor een ander denken. Kost je energie.
Maar als je hier een kick van krijgt, de spanning en sensatie die de conflicten geven, ook goed. maar daarvoor bestaat geen advies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het eens wanneer jullie samen, zijn zo uit het lucht vallend.
Anders blijft het kriebelen, weetje teminste waar je aan toe bent. Maar onder vriendinnen is er altijd sprake van een beetje jaloezie. Meeste meiden willen een vriendin niet ''delen'' met iemand anders vooral als het om een jongen gaat. suc6