Als ze ja zegt : verkering hebben. Wat betekent dat je met elkaar om moet gaan dus (verkeren) en leuke dingen moet gaan doen. Waar , bij een klassieke verkering, ook het een en ander aan zoenen en handjes vasthouden hoort.
Als ze nee zegt : wonden likken en een nieuw doelwit zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze ja zegt dan zal je gezicht boekdelen spreken.
Meer dan dat is eigenlijk niet nodig om te laten zien hoe blij je bent.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon hardop zeggen wat je voelt. " FIJN!"

Als ze nee zegt...niet boos worden. Ook dan kun je gewoon zeggen wat je voelt.. " JAMMER!"

Enne.. Als ze nee zegt... niet al te persoonlijk opvatten.
Nee wil niet zeggen dat je niet aardig, dom, lelijk, of wat voor naars dan ook bent.
Nee wil niet zeggen dat er iets aan jou mankeert. Nee wil zeggen dat het voor haar niet " klikt" met jou.
Daar kan zij.. en jij.. niks aan doen.
Het is er of het is er niet.

Nee wil zeggen dat er iemand anders rondloopt die jij nog niet ontmoet hebt maar waar je nog veeeeelll verliefder op wordt.

Nee wil zeggen dat er iemand anders rondloopt die je nog niet hebt ontmoet maar die heeeeeellll erg verliefd is op jou.

Nee wil zeggen dat je dus nog even geduld moet hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uitstekend verwoord
Ja: Blij zijn.

Nee: Oke en je zoekt iemand anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja: Lachen
Nee: Huilen

Zo simpel is het, bij Nee is er ook nog het alternatief voor 'stoere' mensen die zich niet bloot durven te geven.

Nee: Mooi, ik ook niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ja : samen gezellig maken,en elkaar leren kennen

bij nee:uithuilen en opnieuw beginnen,er zijn meer vrouwen dan kerken