Mijn vriendje gaat 3 weken op vakantie, maar ben bang dat het daarna niet zo goed meer gaat is dit normaal?

Ik heb vorige keer een vraag gesteld over hoe ik mn ouders kan overhalen voor vakantie met mn vriendje maar ik ma niet mee, ik ben alleen bang dat het na die 3 weken niet zo goed meer gaat omdat we elkaar tijdje dan niet zien, voor mij maakt het niet uit maar ik weet niet hoe hij zich dan voelt we houden hartstikke veel van elkaar dus het gaat misschien ook niet over maar hoe kan ik hem zo zeggen dat ik daar bang voor ben en graag wil dat het precies zo blijft na de vakantie als ervoor ik zit er erg mee want dit is mn eerste echte liefde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat je nu onzeker wordt is heel begrijpelijk. Drie weken vakantie is best lang, zeker als je voor het eerst verkering hebt.

Je mag je vriendje best zeggen dat je bang bent hoor. Misschien heeft hij ook wel datzelfde gevoel en durft het niet tegen jou te zeggen. Altijd je gevoelens uiten, dan weet de ander tenminste wat er in jou omgaat.

Drie weken is best een lange tijd, maar je zult zien dat het ook heel snel voorbij is. Als hij dan terug is, zul je misschien een beetje vreemd reageren naar elkaar toe, maar na tien minuten is dat weer over. Het is ook een goeie test om te zien of je echt met elkaar verder wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het echte liefde van weerskanten is,hoef je daar nier bang voor te zijn! Bovendien 3 weken is te kort om uit elkaar te groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het je eerste grote liefde is ben je onzeker, dat is heel normaal.
Praat er met hem over en als hij net zoveel van jou houdt als jij van hem, doet een beetje afstand er voor een poosje niet toe.
Het kan zelfs zo zijn dat hij verliefder terugkomt dan dat hij heenging, omdat hij je echt heeft gemist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opluchting in het dorp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker weten, vooral voor al die mensen die er heel dicht bij betrokken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je zo iets zo lang kunt verzwijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En er mee kunt leven, onvoorstelbaar!
Als ik jou was zou ik me er maar het ergste van voorstellen, dan kan het achteraf alleen maar meevallen. Merk je dat hij nog steeds eerlijk is bij terugkomst, dan hebben jullie een zware proef doorstaan (als jij tenminste niks van plan ben tijdens zijn afwezigheid, want dat kan natuurlijk ook), merk je dat er iets niet klopt, kun je er altijd een punt achter zetten en vrolijk verder kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel normaal, omdat je bang bent om hem kwijt te raken omdat je van hem houdt.
Maar of het realistisch is?
Als jullie allebei veel van elkaar houden en elkaar gaan missen dan zou ik er niet zo bang voor zijn.
Ik zou het wel tegen hem zeggen, dan kun je er over praten. Hij kan je dan proberen gerust te stellen.
Maar het blijft een kwestie van tijd en vertrouwen.