Ik wil hem niet los laten moet ik dat juist wel doen of toch nog even vechten?

mijn ex houd nog van mij dat heeftie zelf toegegeven . en ik hou nog van hem en vind wat we hadden was heel mooi ,moete we dat zomaar laten gaan.
daarom wil ik hem niet loslaten ,
maar doe ik hier wel goed aan
heeft het wel zin ?
moet ik stoppen met vechten of juist niet

de reden dat het uitging de afstand en de passie was voor hem een beetje weg.
we warren zeg maar niet meer intens verliefd.
want vroeger was het iederdag heel lang babellen, totdat hij ging sporten en daarna weer .
maar toen kreeg ik het druk op school en toen kwamen mijn examens steeds dichterbij , en het was gewoon niet meer zoals vroeger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt allemaal ik heb weer een beetje moed er in en ben helemaal niet meer geieriteerd en kijk er wel na uit om hem over een maand te spreken mis hem nu al heel erg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt allemaal heb er nog is over nagedacht en ik ga er echt voor ik hou van hem en wil hem niet kwijt i will fight fight for this love
hoopf alleen niet dat ik hem later moet laten gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zowel zal ik hem metpijn in mijn hart laten gaan en hoop ik datie heel gelukkig wordt

Het beste antwoord

jullie houden nog veel van elkaar ik zou het niet los laten en blijf vechten. Probeer het weer op een rustige manier niks te over haast en ga samen ergens gezellig een terrasje pakken of ga gezellig samen ergens (uit)eten en probeer elkaar weer terug te vinden. Praat over leuke en gezellige dingen. Ik zeg doen en laat het niet los ga ervoor en overtuig hem maar wel rustig aan. Geloof me jullie worden weer intens verliefd op elkaar en alles komt goed. Maar blijf ervoor vechten allebij ook als jullie samen weer een relatie hebben met elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een relatie zal altijd veranderen, zeker als je nog zo jong bent,want dan verander je zelf ook nog steeds, je maakt dingen mee, onderneemt dingen, van alles waardoor je verandert.
Dus dat het niet meer was als 'vroeger' dat is logisch.
Jullie veranderen en jullie relatie verandert, komt in een rustiger vaar water, de hevige verliefdheid wordt minder en gaat eventueel over in houden van.
Als je dat ervaart als, het wordt 'minder' dan heb je de neiging om te denken dat je beter maar kan stoppen met de relatie, maar is het 'minder' geworden of is het vooral 'anders' geworden en vind je dat 'anders' wel iets waar je mee verder kan?
Welke keuze jij / jullie moeten maken kan ik niet zeggen, daar moeten jullie zelf uitkomen. Laat elkaar niet helemaal los en kijk wat er gebeurt in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt vind je reactie erg goed ik kan wel met dat het anders is leven wil hem nu het liefstvgewoon terug mis hem echt
De vraag is, wat wil jij zelf?
Je schrijft: het was gewoon niet meer zoals vroeger...
Is dat gekomen door de druk die erop lag omtrent jouw school en examens? Dan ben je denkelijk ook minder met je partner bezig en dus minder aanhankelijk..dat zou kunnen. Dan zou het straks weer leuk kunnen worden tussen jullie.
Maar...is het verliefde gevoel bij jou weg...en alles wat daarbij hoort...en heb je dat niet meer terug gekregen...heb je dat nu nog steeds niet...dan ligt het anders. Alleen jij kunt dat beoordelen. Jij weet wat je voelt. Voelde en gevoeld hebt..
Buigen of barsten...zal het dan zijn.
Praten, praten en nog eens praten met je ex.
Spreek uit..wat je wel en niet voelt. Dan zal hij ook over zichelf beginnen en zo zal je erachter komen..hoe nu verder.
Sterkte en groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit je vraag maak ik op dat je nog tamelijk jong bent en dat jullie relatie stuk gelopen is op het feit dat het vonkje er niet meer leek te zijn.
Wellicht hebben jullie je vergist en vonkt het nog altijd of..misschien is het vuur naderhand gewoon weer opgelaaid.
Ik zou zeggen, als jullie van elkaar houden. Neem elkaar dan weer snel op in je hart, geef elkaar een knuffel en wees een volgende keer wat voorzichtiger met het uitmaken.

Een knuffel van mij voor jou om de slag weer te pakken te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel en je hebt wel gelijk ik geloof wel dat er nog een vonk is want laats zaten we met elkaar te kletse en te camen op msn enzo en toen keek hij heel rustig tevreden naar mij en wastie heel lief voor me en kreeg ik complimentjes enzo en we lachde veel naar elkaar
In sommige gevallen is het juist handig als je even afstand neemt van elkaar.
zo kun je allebei eens even goed nadenken hoe je verder wilt en of je genoeg elkaar mist om weer samen iets te willen beginnen.

dus even afstand nemen zou ik zeggen...als je echt van elkaar houd dan ga je elkaar zo missen dat je weer samen wilt zijn en is de passie misschien wel heviger dan ooit tevoren :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt maar ik neem al afstand een maand lang
neem even afstand. of ga eventueel in relatietherapie