vertel het haar/hem gewoon
Waarom omslachtig iets zoeken, als n paar woorden alles zeggen?
14 jaar geleden
Om iets onverwachts te geven,en haar slechtste eigenschap te vergeten en vergeven keer op keer,zo leer je haar goede eigenschappen meer te waarderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door een heerlijke gezonde maaltijd klaar te maken,t klinkt simpel maar liefde gaat echt door de maag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1 EG WEL !!! :P
Je hoeft niets te doen, als je echt van iemand houdt, voelt die ander dat vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door het nooit te weinig te zeggen, dus schroom je niet en zeg het zo vaak je wilt en kan!
het blijft een heerlijke zin om te horen; 'Ik hou van jou'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door iedere dag aardig te zijn voor hem/haar.
Dat is knuffelen, zoenen, vrijen, maar ook:

Aandacht en belangstelling, vrijheid en waardering en respect.
De ander te aanvaarden zoals hij/zij is.
Meedenken en meeleven.
Door je partner vrij te laten in wat voor hem/haar heel belangrijk is.
Door je in te leven in wat je partner wil en daar vriendelijk en welwillend mee om te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door er voor elkaar te zijn. Naar elkaar te luisteren, en elkaar in vertrouwen te nemen. Door kleine, eenvoudige dingen voor elkaar te doen en elkaar werk en zorgen uit handen te nemen. Een afwasje doen en een kop koffie brengen als je moe bent met een aai over je bol of een knuffel doen veel meer dan een bed vol rozenblaadjes of een kamer vol waxinelichtjes - dan kun je alleen maar verzuchten wie die zooi straks weer op moet ruimen.
Even een wasje opvouwen of de kinderen naar bed brengen heeft veel meer impact dan een weekendje Parijs boeken.
Liefde zit in hele kleine dagelijkse dingen. Romantiek wordt pas leuk als je daar ook echt de tijd voor hebt, en in het spitsuur van het leven ontbreekt het daar nog wel eens aan. Dan zijn het lieve briefje in de broodtrommel en de extra lekkere maaltijd na kinderbedtijd juist onbetaalbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus Marleen, ook voor dat lieve briefje!
daden zijn sterker dan woorden...
Laat het blijken in alles wat je doet, hou rekening me je partner, denk aan kleine dingetjes, vraag naar dingen die haar/hem bezig houden, ben er voor hem/haar, verras diegene... dat soort dingen...
het zeggen kan ook heel mooi zijn, maar soms vind ik zelf dat daden echt sterker zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ontdekken wat haar liefdestaal is, waar zij over klaagt daar heeft zij het meeste behoefte aan. Je kunt het dan op verschillende manieren doen, laten blijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zo veel mogelijkheden... gebruik niet 1, maar allemaal en wissel af: knuffelen, een zoen, een complimentje, een onverwacht smsje met lieve woorden, een e-card, een attentie (klein cadeautje), een verrassingsuitstapje,...

Doe ze als hij/zij ze het minst verwacht !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naast het gewoon te zeggen, af en toe een lief briefje in zijn jas of tas verstoppen.
het zijn vaak de kleine dingen die het doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trouwen en een cabriolet voor diegene kopen! een 24 karaats gouden ring zou het ook goed moeten doen!

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt liefde laten blijken door lieve en warme dingen tegen je partner te zeggen. Oprechte positieve opmerkingen en complimenten doen iedereen goed. Behoefte aan waardering en erkenning is een van de meest diepe emoties van de mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Respecteer en waardeer diegen zoals zij zijn!
Geef ruimte, ga een relatie aan in los laten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door samen dezelfde lijn te trekken in de opvoeding van je kinderen, en haar niet af te vallen in het bijzijn van je kind.
En ook door dingen te doen die je als man vaak niet leuk vind, zoals kleren kopen, maar doordat je zoveel van haar houdt, toch met haar mee te gaan.
Haar ondersteunen en helpen in minder goede dagen, en dat geduldig dragen.
Haar zoveel ruimte geven, zodat zij zich kan ontwikkelen en ontplooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door hem/haar respect te geven! Elkaar te respecteren, dus te accepteren met alle goede en slechte eigenschappen, echt dit scheelt zoveel in een relatie! Zie ook niet alles als vanzelfsprekend, laat je waardering blijken en geef complimenten. Maak tijd voor elkaar, geef gezelligheid en daarmee warmte voor je partner. Een warm gevoel is al heel prettig om als basis te hebben.
Ben er voor haar of hem en dit betekent zeker dat je altijd tijd geeft voor gesprekken en ook luistert en interesse toont in wat hij/zij vertelt. Heel belangrijk; je kunt niet vaak genoeg zeggen:" ik hou van jou", een spontane knuffel op zijn tijd en ook respecteren en niet beledigd zijn, als zijn/haar hoofd er even niet naar staat!
amc
14 jaar geleden
Geef je lief complimentjes op de meest onverwachte momenten over de meest uiteenlopende zaken. Wedden dat het aanslaat! Je lief zal er door gaan stralen en je gaat nog meer van hem/haar houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Oprecht interesse tonen ( ook al heb je niet zo bar veel op met t onderwerp)
-wees eerlijk ten allen tijde. ( zo weet ze wat ze aan je heeft)
-verras haar eens met iets wat ZIJ leuk vindt.
-neem haar werk uit handen.
-onderneem samen leuke dingen.
-kook voor haar , masseer haar, ( en de rest komt vanzelf)
-maak samen plannen. Laat haar mening net zo zwaar mee tellen , als die van jou.
en een heel belangrijke : laat haar nooit vallen ! ( niet letterlijk, maar ook figuurlijk niet ^^ )

* spuit met een verfbus , een heel groot hart op de muren met jullie namen erin :D
* schreeuw in de stad: "Ik hou van haar !!" en hou haar hand omhoog ^^
* knutsel iets in elkaar dat speciaal op haar of jullie beiden van toepassing is, en geef het een speciaal plekje
* tatoeage met haar naam ? Hmmmmm. kan, moet je van houden.
Je komt er wel uit denk ik :D

Maak er iets moois van !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
te kunnen zijn zoals je bent
ongekunsteld
gewoon, zijn zoals je bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets speciaals en aparts doen, een tikje op de billen, een kusje in de nek onverwachts of een lekkere massage is genoeg op zijn tijd. Gewoon voor elkaar er zijn dus.
Als je voor elkaar bestemd bent is dat al meer dan genoeg, al die poespas om het spannend te houden is alleen maar omdat het niet goed gaat in een relatie.

Natuurlijk is het ook fijn om eens een hotelletje, filmpje etc... te pakken maar dat hoort er gewoon bij en dat is niet omdat het moet om je relatie spannend te houden.
Ik heb al bijna 25 jaar ervaring :-) misschien leuk om even te vermelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een keer lekker koken, kaarsje op tafel en de muziek aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor jou is de beste manier: jouw manier. Voor je partner is de beste manier: zijn/haar manier.

Als het er jou om te doen is de andere gelukkig(er) te maken, zoek dan uit (en vraag) wat hij/zij de fijnste manieren vindt om liefde te krijgen.

Als je partner is zoals de meeste mensen, dan zal hij/zij in het eigen gedrag tonen wat hij/zij het liefste heeft. Dus als je partner graag knuffelt, dan krijgt ie ook graag knuffels. Begint je partner jou te masseren, dan is de kans groot dat hij/zij (ook) zelf een massage wil. :-)

Toegevoegd na 1 uur:
Als je goesting hebt om liefde te tonen, laat dan niets je tegenhouden. Liefde tonen maakt je kwetsbaar, je toont niet alleen je gevoelens, ook je behoefte. Je maakt je voor een stuk afhankelijk van de andere. Dat is niet zo eenvoudig als je je naar de ander(en) onafhankelijk wil opstellen.

Maar in wezen is niemand helemaal onafhankelijk, en ook is nooit iemand helemaal afhankelijk. Mijn voorstel is: wees aanhankelijk. Laat je niet leiden door angst voor gebondenheid, maar vier je verbondenheid.

Toegevoegd na 1 uur:
Je hebt een heel liefdevol hart. Laat de harde korst errond zachtjes barsten. Laat je licht erdoorheen schijnen. Laat je harnas smelten in de warmte van je liefde.

En stop niet bij je partner. Liefde is alleen liefde als je ze deelt. Liefde kan niet exclusief zijn, ze is inclusief. Liefde plaatst de ander in je hart, en sluit niet uit.

Anderzijds kan je je partner gelukkig maken door juist datgene samen te doen wat je weinig of niet met anderen doet. Juist omdat je met je partner meestal meer deelt dan met de gemiddelde medemens. Juist omdat je de combinatie van jou en je partner een unieke band schept. Ontdek jullie unieke kantjes, uit, maak ze bewust, wees er fier op, speel ze uit...

En geniet van het spel! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mate van interesse in je partner. Kleine gebaren, leuke antwoorden spontane reacties, lieve woorden en complimentjes. Je partner `ns`dicht tegen je aandrukken en terwijl je hem een dikke kus geeft zeggen hoeveel je van hem houd.
Goed voor hem zorgen en klaar staan als hij je steun nodig heeft.
Eigelijk dus de gewone dingen die je op zijn tijd (verjaardag, moederdag, kerst, jubileum etc)afwisseld net een leuk kado of reis o.i.d.)