zijn er ook dating site die geen enkele geld kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn er wel, maar die zijn veel laagdrempeliger, waardoor er veel meer kaf tussen het koren zit. Mensen die niet echt zoeken, mensen die alleen even willen rondsnuffelen, mensen die alleen maar overwegen hun partner te verlaten, mensen die graag in een droomwereldje leven en doen alsof ze iemand anders zijn. Dating sites die geld kosten, zijn dat toch wel waard, omdat je dan veel meer serieuze mensen vindt!

Antwoorden (8)

Deze is gratis

http://knuz.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste moet je betalen om te kunnen mailen en alle berichtjes te kunnen lezen. Vergelijk gewoon een aantal datingsites. Ik snap dat je liever niets wilt betalen maar je komt denk ik wel in aanmerking met meer serieuze mensen. En als je nergens op kunt reageren of alleen met een virtuele knipoog ofzo dan is er ook geen lol aan.
google gewoon eens op gratis datingsites (of heb je dat al gedaan?) en kijk dan op de site zelf wat er gratis is en niet. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.penvrienden.nl daar heb ik mijn vriend ontmoet :)

Toegevoegd na 48 seconden:
Als je onder de 16 bent is het plaatsen gratis, mensen kunnen gratis op je reageren. Wanneer je ouder dan 16 bent dan is het plaatsen gratis maar mensen moeten betalen om op jou te reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke dating site kan je staan zonder te hoeven betalen, alleen kan je dan zelf niks versturen en de chat niet in e.d.
Bij enkele sites kan je dan wel reageren op berichten die je binnen hebt gekregen.
Maar dus niet zelf iemand aanspreken.

Al moet ik zeggen, op de meeste datingsites kost het eigenlijk niks.
Bijv. 29,95 voor 3 maanden.
En meestal als die 3 maanden zijn verstreken kan je wel gratis blijven staan en reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site www.paiq.nl is gratis. Deze site heeft ook een andere insteek dan veel anderen: door middel van vragenlijsten word je aan mensen gekoppeld die goed zouden matchen. Pas wanneer je een bepaalde tijd met iemand gepraat hebt, krijg je foto's te zien. Wanneer je niet die tijd wilt wachten voor een foto, dan kan je 'valsspelen' en dan kost het wel iets om de foto's te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je 46 gratis datingsites, met de beoordeling van bezoekers erbij:
http://www.datingwebsites.nl/dir/gratis-dating/?sort=aanbeveling&page=1
De laatste reviews en andere zoekmogelijkheden staan op de homepage:
http://www.datingwebsites.nl/
12 jaar geleden
Je kan ook van achter computer vandaan kruipen en in de buitenlucht iemand vinden of tijdens het uitgaan ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn vriend leren kennen op www.knuz.nl
We zijn nu al 5 jaar gelukkig samen en hebben samen een gezonde zoon van 5 maanden!
Bronnen: