ik heb al 7 dagen een vriendje en we zijn heel verliefd maar ik heb een gevoel dt hij niet meer van mij houd!

warom:
als ik vraag of hij buiten kwam''nee ik ga voetbal kijken met een vriend''
als ik vraag kom je vanavond op msn '' ja oke'' hij komt niet online
we zouden met een grootte groep gaan zwemmen en ik kon op de dag zelf kon ik ineens nie meer en hun gingen wel,hij belde me wel op enz. maar togh
heeft iemand tips om erachter te komen of hij nog van mij houd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ook als je heel veel van iemand houdt, hoeft dat niet te betekenen dat je dag in, dag uit bij diegene wilt zijn. Af en toe wat tijd voor jezelf willen, en wat tijd met vrienden, is heel normaal.
Zeker als je net een relatie hebt, dan voelt alles zo heftig, en heb je soms even wat tijd zonder die ander nodig, om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen.

Natuurlijk kan het ook zijn dat hij het toch niet zo leuk met je vindt, maar het kan net zo goed zijn dat hij helemaal ondersteboven is van je maar gewoon ook wat andere dingen ernaast nodig heeft.
Dat kunnen wij vanaf hier niet zien.

Ik zou gewoon rustig doen, je merkt wel hoe jullie relatie zich ontwikkelt. Als je je echt onzeker erover voelt, kan je het hem vertellen. Dat kan opluchten, en misschien kan hij er met zijn antwoord voor zorgen dat je je niet meer zo voelt.
Maar sommige mensen voelen zich in het nauw gedrukt als je zoiets vertelt, denken dat je bedoelt dat je niet wil dat ze met vrienden of in zijn eentje iets gaan doen, en dat je van hem wilt dat hij 100% van zijn tijd aan jou besteedt. Het is belangrijk erbij te zeggen dat dat niet is wat je bedoelt, omdat hij anders misschien juist meer afstand gaat nemen, omdat het hem teveel benauwt.

Als hij je tijdens het zwemmen opbelt, lijkt me dat een teken dat hij je wel mist tijdens het zwemmen. Dus ik zou me niet zoveel zorgen erover maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eerste vriendje?

In dat geval wat 'wijsheid': dat je een vriendje hebt, betekent niet dat jij en je vriendje voortaan als een siamese tweeling door het leven gaan. Soms zal hij iets met zijn vrienden doen. En het is ook goed als jij soms iets met jouw vrienden doet. Soms zal hij niet op msn zijn. En soms zal hij ergens heen gaan als jij niet kunt.

Dat betekent allemaal niet dat hij niet van je houdt. Alleen dat hij ook een eigen leven heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het nog te vroeg is voor die jongen.
Hij wilt gewoon plezier maken maar hij wilt ook bij jouw zijn ook al komt dat vaak zo niet over , jongens zijn dat betreft wat ongevoeliger.
En de beste manier om erachter te komen is as usual...vragen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
was dat die jongen van je 1e kus?na de 1e keer zoenen kan je aardig verlieft worden,je zal hierdoor niet echt lekker in je vel zitten,vind t heel erg voor je.zoals je t beschrijft,denk ik dat hij geen verdere plannen heeft om met jou verder te gaan.het heeft niks te maken met jou,het hoort bij zijn leeftijd,hij is daar nog niet aan toe.meisjes zijn véél eerder volwassen daarin.afleiding zoeken en met vriendinnen praten helpt,al moet t even slijten,maar slijten doet t zeker!en dan ben je weer klaar voor een hele nieuwe mooie ervaring,en die komt ook zeker!tot die tijd,sterkte..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tip; gooi de deur een tijdje op slot. kijk hoe aardig hij weer wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem rechtstreeks wat je op je hart hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je zeggen mag ik met ...........(zijn beste vriend)naar de bioscoop toe mijn vader betaald

kijk en let dan goed op zijn reactie,hoe jalourser hij overkom des te beter