Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb sinds kort een vriendje en hij wil zoenen maar ik heb dt nog nooit gedaan heeft iemand zoentips! en ook tips voor tongen!

ik ben 12 jaar en nie te jong!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
986

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nee je bent niet te jong hoor,als t zelf graag wilt dan is t mooi op tijd.tips..zorg voor een schone mond.en laat hem maar beginnen,dan merk je zelf wel hoe t gaat..t is niet moeilijk,gewoon kussen maar dan met tong erbij,en een veel intiemere sfeer tussen beide natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen_hoe.html
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad deze link, daar wordt het goed uitgelegd +1
Doe wat jouw gevoel je ingeeft wanner jullie lippen elkaar raken.
Belangrijk: doe niets waar jij je niet goed bij voelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sexwoordenboek is inderdaad een goeie site voor dat soort dingen... maar wat ik vooral had geleerd is dat (als jongen zijnde) je vooral rustig aan moet doen, douw niet je tong naar binnen en dan gaan draaien als een wasmachine :P en wissel het ook af met het zoenen op de lippen. De rest komt echt vanzelf, je gaat nieuwe dingen verzinnen om het leuk te houden en je wordt er vanzelf beter in.

suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tips zijn zijn moeilijk te geven het gevoel is voor iedereen en met iedereen anders.
Probeer voor jezelf te ontdekken waarom je zou willen zoenen met hem.
Als jullie elkaar lief vinden wil je elkaar liefkozen en daar is zoenen maar een onderdeel van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je niet uit je mond ruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding