ik heb sinds kort een vriendje en hij wil zoenen maar ik heb dt nog nooit gedaan heeft iemand zoentips! en ook tips voor tongen!

ik ben 12 jaar en nie te jong!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

nee je bent niet te jong hoor,als t zelf graag wilt dan is t mooi op tijd.tips..zorg voor een schone mond.en laat hem maar beginnen,dan merk je zelf wel hoe t gaat..t is niet moeilijk,gewoon kussen maar dan met tong erbij,en een veel intiemere sfeer tussen beide natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen_hoe.html
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad deze link, daar wordt het goed uitgelegd +1
Doe wat jouw gevoel je ingeeft wanner jullie lippen elkaar raken.
Belangrijk: doe niets waar jij je niet goed bij voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sexwoordenboek is inderdaad een goeie site voor dat soort dingen... maar wat ik vooral had geleerd is dat (als jongen zijnde) je vooral rustig aan moet doen, douw niet je tong naar binnen en dan gaan draaien als een wasmachine :P en wissel het ook af met het zoenen op de lippen. De rest komt echt vanzelf, je gaat nieuwe dingen verzinnen om het leuk te houden en je wordt er vanzelf beter in.

suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tips zijn zijn moeilijk te geven het gevoel is voor iedereen en met iedereen anders.
Probeer voor jezelf te ontdekken waarom je zou willen zoenen met hem.
Als jullie elkaar lief vinden wil je elkaar liefkozen en daar is zoenen maar een onderdeel van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je niet uit je mond ruikt.